Dec 31, 2004

سازمان چریکهای فدایی خلق ایران

یادداشت سیاسی نبرد خلق شماره 233 اول آذر
ولایت فقیه مانع اصلی انتخابات آزاد - مهدی سامع

بولتن خبري ايران نبرد اخبار، گزارشها و تحليلها - ايران و تحولات عراق

جنگ خبر

Dec 30, 2004

زلزله دریائی در جنوب و شرق آسیا

فکر میکنم همگی کمابیش از جریان زلزله دریایی در جنوب و شرق آسیا با اطلاعیم.آخرین آمار داده شده از تلفات چیزی در حدود 80 هزارانسان را برآورد کرده اند که در برگیرنده 12 کشور میباشد و کشور اندونزی 45 هزار تلفات داشته و سریلانکا 20هزار.کمک از اقصی نقاط جهان برای بازماندگان در جریان است و دولت کانادا قول کمک 40میلیون دلاری را داده است که 4میلیون آن نقد میباشد و مابقی باید دارو و موادغذایی و پوشاک باشد.کمکهای مردمی هم در جریان است .نکته ای توجه مرا جلب کرد و آن این بود که
سریلانکائیهای مقیم تورنتو بعد از جمع کردن مبلغی حدود 200 هزار دلار و یا بیشتر، بطور گسترده دولت سریلانکا را زیر سئوال برده و در مظان اتهام قرار داده اند که پولها و کمکهای فرستاده شده بطور حتم و یقین توسط مقامات دولتی خورده خواهد شد و یک لیوان آب یخ هم رویش و همراه با یک آروغ بلند ، کشیده و صدادار و بقدری روی این مسئله پافشاری کرده اند که پای صلیب سرخ را به وسط کشیده اند بطور رسمی در این مورد بخصوص و مقامات جمع کننده کمک مرتب تاکید میکنند که کمک ها توسط سازمانهای با پرستیژ و رسمی جمع آوری خواهد شد و توسط همین سازمانها اهدا و توزیع خواهد شد بین نیازمندان.قبل هر چیز باید یک دست مریزاد داد به این سریلانکائیها که در هر حالتی تضاد خودشان را با دولت حاکم فراموش نمیکنند و دوم اینکه در جریا ن زلزله بم چقدر از کمکهای مردم و دولتهای خارجی سر از ناکجا آبادها در آورد وتوسط مقامات دولت جمهوری اسلامی در بازار سیاه بفروش رسید ولی هیچ جیکی از این دلقک های به اصطلاح مطبوعاتی(تنها فکر و ذکرشان پول آگهی های چاپ شده میباشد) خارج کشوری درنیامد که نیامد.یاد بگیریم از سریلانکائیها که گربه را دم حجله کشتند.

Dec 28, 2004

دروغ چرا؟ تا قبر آ آ آ ...... ! - پويان انصاری

نعمت احمدی بر خلاف نظر خانم پورزند، هنگام برخورد با نظر مُخالفانشان در راديو ی رنگارنگ " راديو ی محلي استکهلم" با شهامت گفتند: تعجب مي کنم که شما چرا از من شناخت نداريد؟ من در سايت خودم سه ماه پيش در باره ی آقای رفسنجاني نوشتم. شما نشناخته مرا دعوت کرديد. آقای رفسنجاني مرد توانمند و شريفي است برای ايران زحمت کشيده است.
"من خودم يک کرماني هستم که اجازه ی ورود به کرمان را ندارم ولي مي گويم که آقای رفسنجاني بايد رئيس جمهور ايران شوند تا ايران را از اين فلاکت نجات دهند."

چرا وقتي خود صاحب ِ ، نظر آقای نعمت احمدی اصرار دارد که از حکومت اسلامي دفاع کند، خانم پورزند پايشان را در يک کفش کردند که با نوشتن يک مطلب دور از واقعيت، ايشان را يک مبارز آزاديخواه مُعرفي کنند.

سایت ایران لیبرتی

سالگرد فاجعه ملي بم

از طریق وبلاگ كا نون پرستا ران مستقل به سایتی بنام همیاری و همچنین وبلاگ كميته رفراندوم آزاد ايران رسیدم و نهایت به مطالب زیر در مورد شهر فراموش شده بم و حیفم آمد چیزی(تصاویرقبل و بعد از زلزله،شعر و ترانه) را که من دیدم وتحت تاثیرش قرار گرفتم با دیگرانی که دردشان ایران و انسان ایرانی میباشد، شریک نشوم.

سالگرد فاجعه ملي بم
سوزيست چه سان سوزي ,آسان نتوان گفتن
درد يست , چه سان دردي , باآن نتوان خفتن
شايد كه شدن مجنون , زين آه بيابيانسوز
تا كوي اين ره را , با پلك سزد رفتن
با ياد تو كو آرا م؟ در سوز تو كو مرهم ؟
ماييم و دلي پرخون , ماييم و بر آشفتن

تاريخچه بم
بم آواز ميخواند
سروده ,شعر
اخباري از بم


بم به روایت تصویر
بم قبل از زلزله
بم بعد از زلزله

آخرین اخبار و رویداد ها از سایت همبستگی ملی

خانم مريم رجوي فاجعه زلزله مرگبار آسيا و كشته شدن دهها هزار تن را تسليت گفت
وزير خارجه اتريش خواستار لغو حكم سنگسار ليلا مافي گرديد
وزارت خارجه رژيم: آزاد شدن 160 زنداني ايراني در عراق
حلق آويز دو جوان و صدور حكم اعدام براي يك جوان ديگر
سيل در سيستان و بلوچستان 10 نفر را كشت
انجمن دوستي و همبستگي عراقيان با مردم ايران دخالت هاي رژيم در عراق را محكوم كردند
200 كارگر " نساجي پارس ايران" هفته آينده « پاي پياده» به سوي تهران راهپيمايي مي كنند
واشنگتن تايمز: تصويب قطعنامه سازمان ملل در محكوميت رژيم ايران گامي كوچك در مسير درست
ريچارد باچر: ما نگراني خود را نسبت به رفتار رژيم ايران روشن كرده ايم
واشنگتن تايمز: تصويب قطعنامه سازمان ملل در محكوميت رژيم ايران گامي كوچك در مسير درست
رسانه هاي سوئد 1 دي 83: اعتراض های بین المللی به محکومیت اعدام و سنگسار دو زن در ایران

نشریه مجاهد شماره 710

نشریه مجاهد شماره 711

چند انتخاب از سایت اندیشه

بیانات وزیر دفاع عراق در ارتباط با دخالت های رژیم در عراق

نقدی بر یادداشت روز کیهان 5 دی : کمانداران بی کمان : از هوشنگ بهداد

سئوال و جوابهای کوتاه از باندکلاشان

علی شمس باز ، تعویض کرد سایت و خودرو : از هوشنگ بهداد

باز ضد عشق و آزادی از گرده خر افتاده است و گردو پوک جسته است : از دیو -175

چرا ضد عشق و آزادی میسوزد

مصاحبه سايت طليعه سپيده دمان با بيژن نيابتی

ديکتاتوری ، محصول بلا فصل ناتوانی يک سيستم سياسی در حل معضلات جامعه تحت حاکميت خود می باشد .

راه حل اول " تغيير در رژيم " است . اين همان راه حلی است که اتحاديه اروپا و بدرجاتی گردانندگان سابق وزارت امور خارجه آمريکا و حزب دمکرات آن کشور برگزيده بودند . در همين رابطه هم بود که اروپا " آلترناتيو مطلوب " خود را با مطرح کردن " شيرين عبادی " و اعطای جايزه هرجايی نوبل به او ، به صحنه آورد .

استراتژی مجاهدين هميشه " سرنگونی قهر آميز " رژيم بوده و هست .

تبليغ امکان مراجعه به آراء عمومی تحت حاکميت اين رژيم را در ميان مردم ، عين توهم پراکنی و خاک پاشيدن به چشم توده ها می دانم .

سرنگونی رژيم " جمهوری اسلامی " امر مردم و مقاومت ايران و تمامی نيروهای سياسی معتقد به راه حل " سرنگونی قهر آميز " می باشد و لاغير !

جريان اصلاح طلبی در ايران فقط مختص جانوران جمع آوری شده در جبهه دو خرداد سابق نيست . طيف گسترده ای است که در خارج از حاکميت اعم از داخل و يا خارج کشور ، معتقد به عملی بودن تحول ساختاری از طريق " گذار مسالمت آميز " می باشد . يک نحله فکری است . اگر چه همواره در شرايط تمرکز قدرت در دست حاکميت استبدادی ، بطور معمول بيشتر شريک دزد ظالم است تا رفيق قافله مظلوم .

هر گونه رفرم در شرايط کنونی از کانال سرنگونی " جمهوری اسلامی " می گذرد .

جريانی مثل اکثريت را با هيچ رمل و اسطرلابی نخواهيد توانست از حاکميت " جمهوری اسلامی " جدا کنيد ! هر کاری هم که اين حاکميت با اين جريان و جريانات مثل آن نمايد باز هم مثل گربه مرتضی علی پس از پرتاب به آسمان دوباره چار دست و پا بر زمين ديالوگ ــ همکاری فرود می آيند ! اعضای اين خانواده سرنوشت خودشان را با سرنوشت جمهوری اسلامی پيوند زده اند و با سرنگونی قهر آميز اين رژيم ، همراه با آن به زباله دانی تاريخ سپرده خواهند شد .

" مجاهدين خلق " جدای از تمامی کاستی ها ، اشتباهات و انتقادات بجا و بيجايی که به اعتقاد من بر آنها وارد بوده و هست ، در شرايط کنونی يگانه نيرويی است که می توان و بايد با اتکاء به آن تهديد جدی تهاجم نظامی آمريکا با هدف تعويض رژيم سياسی در ايران را منتفی کرد . بدون پارامتر مجاهدين ، رژيم جانشين " جمهوری اسلامی" بلا ترديد يک رژيم تا بن استخوان وابسته خواهد بود .

" قدرت خارجی " مشخصی هم با طرحها و نقشه های مشخصتر ، پشت تمامی مرزهای ايران از شمال تا جنوب و از خاور تا باختر در کمين نشسته و به هيچ چيز هم جز وابستگی تا بن استخوان رژيم جانشين " جمهوری اسلامی " رضايت نمی دهد .

" مجاهدين خلق ايران " بالا ترين و واقعی ترين تضمين استقلال رژيم بنا شده بر خاکستر حاکميت " جمهوری اسلامی " هستند . تقويت مجاهدين در اين دوران گذار و تلاش در راستای جلوگيری از تهاجم نظامی آمريکا با طرح ضرورت ايجاد تغيير در ايران با اتکاء به " عنصر داخلی " ، ملی ترين ، ميهن دوستانه ترين ، مردمی ترين انقلابی ترين و مهمتر از همه استقلال طلبانه ترين موضعگيری سياسی ممکن در شرايط حساس و بحرانی حاضر می باشد .

متن کامل در سایت طلیعه سپیده دمان

Dec 25, 2004

دوتا انتخاب از وبلاگ عبدالقادر بلوچ

در چینین روزهای شادی بمناسبت کریسمس و سال جدید میلادی درج چنین مطلبی کمی بی ذوقی میباشد و یا حتی از معرکه پرت بودن، ولی نباید فراموش کنیم در هیچ شرایطی که در ایرانمان چه جنایتکارانی حاکمند،چه گذشت در بم و چه برسر مردم ایران آمده وخواهد آمد -خروش ملت
.::: سالگرد فاجعه بم :::.
بم ویران شد. ایران را نجات بدهیم. بعد از یکسال شهرداری تهران به مردم بم خوشخبری داد برایشان بهشت زهرایشان را خواهد ساخت. از مرده پرستان مرگ پیشه انتظار دیگری نداشته باشید. این هفته هر آخوندی راخواهید دید که از کفن بم برای خودش عمامه ای خواهد ساخت
بم در تصویر. عکسها به شدت افسرده کننده است. برای کلیک کردن به اینجا طاقت و توان خود را در نظر بگیرید
(برشی از فاجعه بم)


.::: سیلبند :::.
آیت الله جنتی فرمودند آزادی مثل سیل است جلویش باید سیلبند بست! ایشان به مواد لازم برای ساختن چنین سیلبندی اشاره نفرمودند لذا بنده فهرست وار آنها را خدمتتان عرض می کنم:
- رهبری که وقتی بارش کج شد گریه کند و وقتی راست شد بگریاند.
- مجلسی که نمایندگانش را امام زمان انتخاب کند.
- شورای نگهبانی که مشقهای مجلس را خط بزند.
- مجمع تشخیص مصلحتی که از آب گل آلود ماهی بگیرد.
- قوه ی قضائیه ای که سلولهای یک در دو را به جای اتاق سی متری قالب کند.
- وزارت اطلاعاتی که بکشد و به دنبال قاتل بگردد.
- سربازان گمنامی که بعد از چاقو کشی بروند نماز بخوانند.
- دادستانی که جسم سخت داشته باشد.
- شهرداری که نوحه بخواند.
- رییس جمهوری که حرف بزند فحش بخورد و بخندد.
- متفکرینی که برای نجات اسلام رژیم را تبرئه کنند.
- سپاهی که زبان ببرد.
- بسیجی که قلم بشکند.
- صدا و سیمایی که صدابُر و چهره خراب کن باشد.
- امامان جمعه ای که آسمان و ریسمان کنند.
- خدایی که صبر کوچکش چهل سال باشد.
- ملتی که دو چشم داشته باشد و تماشا کند.

دو انتخاب از سایت ایران لیبرتی

راديو بي بي سي نيز سه شنبه شب گذشته طي تفسيري در باره بازگشت بريده مزدوران به نزد رژيم گفت:« حكومت ايران سازمان مجاهدين خلق را يكي از بزرگترين تهديدهاي خارجي عليه خود ميداند و اكنون سالها است كه مي كوشد, چندين هزار عضو آن را متقاعد به خروج از اين سازمان و بازگشت به ايران كند». «مقامات جمهوري اسلامي اين گروه را يكي از خطرهاي عمده براي حكومت خود مي دانند و بهمين دليل به هر تلاشي دست ميزنند تا آن را خنثي كنند. هدف عمده مقامات امنيتي(مزدوران وزارت اطلاعات - خروش ملت) ايران از تلاش براي بازگرداندن مجاهدين, نابود كردن تشكيلاتي اين گروه است(این شتر های وزارت بدنام اطلاعات از سال 60 تا همین امروز ،این خواب پنبه دانه را در رویاهای دست نیافتنیشان میبینند.سفیه عالیقدر منتظری این را فهمید ولی شما ابلهان اطلاعاتی هنوز که هنوز است، اندر خم یک کوچه اید. به پیر،به پیغمبر،به تمامی مقدسات قسم،اگربه خر گفته بودند تا بحال صدبار دانشمند شده بود- خروش ملت). بهمين دليل بازگشت اين 28نفر به ايران, براي مقامات ايران در مبارزه طولاني شان با سازمان مجاهدين, پيروزي تبليغاتي مهمي محسوب مي شود».

گوشه اي ديگر از تبليغات رژيم آخوندي عليه مجاهدين

ديدبان حقوق بشر: قوه قضاييه (رژيم ايران) براي پنهان كردن شكنجه از تهديد استفاده مي كند

آخرین اخبار و رویداد ها از سایت همبستگی ملی

ديپلمات ها در مورد امضاي قرار داد روسيه و ايران ترديد دارند
آكسيون اعتراضي هواداران مقاومت و احزاب سياسي استراليا در حمايت از پناهجويان ايراني در شهر بريزبين – استراليا
برگزاري جلسه انجمن دوستي عراقيان با مردم ايران
وزرت امور خارجه آمريكا: ابراز نگراني از ادامه آزمايشهاي تبديل اورانيم توسط رژيم ايران.
استمرار خشم آخوندها از حضور و سخنراني مريم رجوي در پارلمان اروپا
دو تن از گردانندگان سايت هاي اينترنتي به دادگاه احضار شدند.
اثر تاريخي بقعه خضر نبي در معرض خطر نابودي كامل قرار دارد
مريم رجوي ميلاد عيسي مسيح و آغاز سال جديد ميلادي را به همه رهروان عيسي مسيح تبريك گفت
هنرپيشه شهير نروژي: آخوندها جنايت خويش در ايران را برنامه ريزی می کنند
واكنش هاي رژيم آخوندي در قبال محكوميت در مجمع عمومي ملل متحد.

چند انتخاب از سایت آشتی

تظاهرات عفو بين اللمل در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ايران در نروژ و احظار وزارت خارجه نروژ به سفير ايران به خاطر اعتراض به حكم اعدام ليلا و نقض حقوق بشر در ايران
اعتصاب کارگران کارخانه "ماشین سازی" اراک
در هر 5 ثانيه كودكى از گرسنگى مي ميرد ! » فرهاد شعبانى
شکنجه و ضرب و شتم شدید فرشته قاضی در زندان
آرش فراز : 600 هزار كودك در ايران ، رسما كار مي‌‏كنند
200 كارگر " نساجي پارس ايران " پاي پياده به تهران مي‌‏آيند
فعالين كارزار عليه سنگسارحاجيه اسماعيل وند: حكم سنگسار حاجيه متوقف شد

سایت کارگر سوسیا لیست

کارگر سوسیالیست شماره 142

سایت جوان سوسیا لیست

مصاحبه نگاه با رزا جوان

جوان سوسیالیست شماره 22

سایت کوروش عرفانی

نامه اي به او كه در انتظار سنگسار است

Dec 24, 2004

مريم رجوي ميلاد عيسي مسيح و آغاز سال جديد ميلادي را به همه رهروان عيسي مسيح تبريك گفت

خانم مريم رجوي, رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران, در پيامي به مناسبت كريسمس, تولد عيسي مسيح را به عموم مسيحيان در ايران و جهان تبريك گفت.
خانم رجوي با اشاره به اين كه عيسي مسيح (ع) بشارت بخش صلح و عدالت و آزادي و خصم شقاوت و رياكاري بود, تصريح نمود كه آخوندهاي حاكم بر ايران دين فروشاني هستند كه دشمن ترين دشمن آرمان هاي مسيح و قبل از همه پيام شفقت و رحمت وي مي باشند.
وي تصريح كرد, تصادفي نيست كه مقاومت مردم ايران در برابر دين فروشان ضد بشر و زن ستيز, به همان ارزشهاي آرماني تمسك جسته اند كه مسيح و مريم عذرا, سيماي مجسم آن درتاريخ بشريت بودند. ارزشهايي چون رهايي و برابري زن و مرد و فداكاري و پايداري براي بركندن ريشه رژيم شقاوت و دجاليت, تا نه فقط ايران و ايراني, بلكه منطقه وجهان از شر و شرارت آن خلاص شوند. همان تغيير بنيادين كه البته به دست مردم ايران محقق خواهد شد.
خانم رجوي با تجليل خاطره رهبر كليساي جماعت رباني در ايران, اسقف هاييك هوسپيان مهر و ديگر رهبران مسيحيان ايراني و همچنين خاطره رزمندگان مسيحي ارتش آزاديبخش همچون فيليپ يوسفيه, كه بدست رژيم آخوندي به شهادت رسيدند, موج فزاينده سركوب مسيحيان در ايران را محكوم نمود. رژيم آخوندي در پاييز گذشته به گردهمايي سالانه كليساي جماعت رباني در كرج حمله كرد و 85 تن از شركت كنندگان, از جمله ده كشيش را دستگير نمود.
رئيس جمهور برگزيده مقاومت خاطر نشان ساخت, در سالي كه گذشت, نمايندگان صدها ميليون مسيحي در پارلمانهاي كشورهاي مختلف, به حمايت از مقاومت رهايبخش مردم ايران برخاستند و زد و بندهاي نامشروع دولتها با رژيم و متهم كردن اين مقاومت به تروريسم را قويا محكوم كردند.
خانم رجوي گفت برخلاف رژيم آخوندي كه تبعيض مذهبي و نقض حقوق مسيحيان و پيروان ديگر اديان و مرامها, با ماهيت و ساختار ضدانساني آن عجين است, برنامه شوراي ملي مقاومت, قويا بر نفي تبعيض و ستم مذهبي استوار است و هرگونه تبعيض در مورد پيروان اديان و مذاهب مختلف در برخورداري از حقوق فردي و اجتماعي را ممنوع مي شمارد.

دبيرخانه
شوراي ملي مقاومت ايران
3 دي ماه 1383 (23 دسامبر 2004)

سال جدید مسیحی فقط و فقط بر مخالفین صد در صد رژیم ضد بشری خمینی مبارک باد

یک سال دیگر از عمر ما در غربت گذشت ،یک سالی که هر ثانیه اش برابر با هزار سال بود در غم دوری از ایرانمان .گذشت خوب یا بد ،تلخ یا شیرین .ولی مهمتر از هر چیز ،عزممان بود بر سرنگونی این رژیم پلید و نامشروع، همگام و همراه با تمامی مردم شریف ایران و سال جدید مسیحی را آغاز خواهیم کرد با ایمان به تلاش و کار بیشتر در جهت همبستگی ملی و نگاه در افق برای سرنگونی رژیم عمامه داران.این سال جدید را به تمامی مخالفین واقعی رژیم پلید خمینی تبریک گفته و برای خود و خانواده هایشان آرزوی شادی و کامیابی در زندگی روزمره را داریم.

پیروز انقلاب مردم ایران
سرنگون رژیم سیاه جمهوری اسلامی
درود خدا و خلق بر سازمان پر افتخارمان مجاهدین خلق ایران و شورای کبیرمان ملی مقاومت ایران

Dec 22, 2004

عليرضا جعفرزاده : رژيم ايران تهديد آشكارا و استراتژيك عراق

عليرضا جعفرزاده در مصاحبه با تلويزيون فاكس نيوز گفت: . من فكر ميكنم كه ايران همه كارتها را در عراق در دستش دارد. ايران در طي يك سال و نيم بشدت در اين رابطه كار ميكرده است.
تلويزيون فاكس نيوز30آذر83:مجري : آيا ايران دشمن شماره يك عراق است؟ ميهمان بعدي من ميگويد كه بله خوش آمدي, از اينكه در برنامه ما شركت كردي خوشوقتيم.
عليرضا جعفرزاده: متشكرم
مجري: ما هم اكنون به سخنان نماينده كنگره جرالد ندلر از نيويورك گوش كرديم كه معتقد است كه ايران بزرگترين مشكل در عراق نيست. تو با او نظرت مخالف است, درست است؟
عليرضا جعفرزاده: يقيناً اينطوري است. من فكر ميكنم كه ايران همه كارتها را در دستش دارد. ايران در طي يك سال و نيم بشدت در اين رابطه كار ميكرده است. اكنون نزديك به ده هزار آخوند عراقي هستند كه بصورت مستمري از ايران پول ميگيرند, هزاران نفر ديگر مستمراً تغذيه مالي ميشوند, نزديك به سي رسانه عراقي, شامل تلويزيون, راديو و روزنامه اكنون با پول ايران ميچرخند. صدها مسجد و حسينيه توسط ايران ساخته شده و آنها آخوندهاي هوادار رژيم را سركار گذاشته اند تا مبلغ خشونت, ضديت با آمريكا بوده و براي افراطيون و آن نوع دولتي كه ايران دوست دارد سر كار بياورد تبليغ كنند, بنابراين ايران آشكارا يك تهديد ميباشد هم در كوتاه مدت و هم در دراز مدت و بصورت استراتژيك.
مجري: اگر ايرانيان همه كارتها را در دست دارند, ما مسلماً در طي بيست و پنج سال گذشته همانطور كه تو گفتي ميبايستي دست آنها را ميخوانديم, آيا نميبايستي كه اين را از قبل پيش بيني ميكرديم؟
عليرضا جعفرزاده: خوب, اين سئوال بسيار خوبيست. من فكر ميكنم كه اين ها قابل پيش بيني بودند. اين خيلي واضح بود كه ايران از اين قضايا بعنوان قلدر منطقه سر بر خواهد آورد. ايران مسلماً كشور بزرگتر است. جمعيت ايران سه براير عراق و سايز ايران 4 برابر سايز عراق است. بزرگترين مرز مشترك عراق با ايران است كه شامل 900 مايل ميشود. سه چهارم جمعيت عراق در فاصله 100 مايلي مرز ايران زندگي ميكنند. اكثريت جمعيت عراق شيعه هستند و ايران سالها اين رويا را در سر ميپرورانده كه يك جمهوري اسلامي در عراق برپا كند. اساساً تا آنجا كه به ايران برميگردد, همه جنگ هشت ساله با عراق موضوعيتش همين بوده است. بنابراين من فكر ميكنم كه اين موضوع ميبايستي بصورت جدي در نظر گرفته ميشد.
مجري: سرنوشت آن ميليونها ايراني جوان كه خواستار برقراري دمكراسي در ايران بودند, چه شد, تا دو سال پيش و تا قبل از اينكه ما به عراق حمله كنيم روي آنها خيلي تمركز بود؟
عليرضا جعفرزاده: خوب, من فكر ميكنم كه تو روي موضوع بسيار بسيار مهمي انگشت گذاشتي. آن ايرانيان جوان نه تنها كماكان آنجا هستند, بلكه آنها حتي بيش از گذشته معترض و فعال هستند. همين هفته گذشته رئيس جمهور رژيم ايران در مقابل دانشجويان سخنراني داشت, جائي كه او مورد تهاجم دانشجويان قرار گرفت كه او را دروغ گو خطاب كرده و خواستار تغيير رژيم شدند, و هم اكنون هزاران نفر از عناصر اپوزوسيون ايراني در عراق هستند كه خواستار تغيير رژيم در ايران هستند و من فكر ميكنم كه اين جايي هست كه آمريكا ميبايست بصورت جد رويش متمركز بشود. نقطه ضعف و پاشنه آشيل رژيم ايران اپوزوسيون خودش هست. دانشجويان و گروههاي اپوزوسيون جايي هست كه هم دولت آمريكا و هم به نظر من دولت عراق, اگر خواهان مقابله با تهديد ايران ميباشند, ميبايستي رويشان متمركز بشوند.
مجري: چگونه آمريكا ميتواند به اين تهديد از طريق غير خشونت آميز پاسخ بدهد؟ آيا از طريق ديپلماتيك امكان پذيرهست؟
عليرضا جعفرزاده: خوب, مسلماً آن مسير را حتماً ميبايستي آزمايش كرد. من فكر ميكنم كه امروز كه پرزيدنت بوش صحبت كرده و به ايران و سوريه عليه دخالتهايشان اخطار داد, فكر ميكنم كه اين چيزي هست كه بايستي افزايش يابد, و ديگر مقامات ميبايستي همين موضوع را مستمراً رويش تاكيد كنند تا به ايران يك علامت قوي فرستاده بشود كه ميبايستي دخالتهايشان را قطع كنند. در قدم بعد مرزهاي باز بين ايران و عراق ميبايستي بسته بشوند. مأمورين ايران كه تابحال دستگير شده اند ميبايستي محاكمه ومجازات بشوند, و نيز نمايندگيهاي ديپلماتيك ايران, سفارت آنها ميبايستي تعطيل بشود تا ماداميكه رژيم دست از اين دخالتهايش برنداشته است....
مجري: بسيار خوب, يك ليست بالا بلند كار برايمان هست. از اينكه به برنامه ما آمدي متشكرم.
عليرضا جعفرزاده : متشكرم

خبر ساختگي بازگشت مجاهدين به ايران

Dec 20, 2004

برادرم شكري آن‌گونه كه من مي‌شناسم

روز 28آذر سال 1360 شكرالله پاك‌نژاد يكي از برجسته‌ترين انقلابيون معاصر به دست آخوندهاي دژخيم به‌شهادت رسيد در سالروز شهادت اين انقلابي بزرگ با آقاي عزيز پاك‌نژاد عضو شوراي ملي مقاومت و برادر شهيد مصاحبه‌يي به‌عمل آورديم كه توجه شما را به آن جلب مي‌كنيم:
گفتگو با عزيز پاك‌نژاد عضو شوراي ملي مقاومت - نشریه مجاهد شماره 709

شکرالله پاک نژاد روح ائتلاف - سایت ایران لیبرتی

مردي چنگ در آسمان افكند / هنگامي كه خونش فرياد و / دهانش بسته بود...
عاشقان چنيناند. / كنار شب / خيمه برافراز, / امّا, چون ماه برآيد / شمشير / از نيام / برآر / و در كنارت / بگذار.
(شاملو- ابراهيم در آتش)


جاودانه‌ياد شكرالله پاكنژاد (شكري) در بهار سال 1357, در زندان وكيل آباد مشهد, وقتي اين شعر را در بيان هوشمندي پيشتازان مبارزة مسلّحانه براي يكي از همبندانش ميخواند, برق شوقي شگفت در چشمانش دويده بود. او چنان از دلاوري فدايي شهيد, عليرضا نابدل, در مقابله با سگان هار ساواك سخن ميگفت كه گويي خود او بود كه در شكم دريده اش پنجه انداخته بود و روده هايش را ازهم مي گسليد تا زنده به مَسلخ برده نشود...
عبدالعلي معصومي
(عضو شوراي ملي مقاومت)

قسمت دوازدهم

دو تا انتخاب از سایت دیدگاه ها

بصير نصيبي استمداد گوگوش راديو صداي زنان

هادي خرسندي رفراندوم و دوم خرداد راديو صداي زنان

خبرهای ایران از سایت همبستگی ملی

سيل در استان بوشهر 34 نفر را كشت
45 نفر كه بطور غيرقانوني از ايران وارد عراق مي شدند دستگير شدند
خانم فرانسواز هِريتيه محقق و مردم شناس شهير فرانسوي با خانم مريم رجوي, رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران ديدار و گفتگو كرد
فعاليت هاي هواداران مجاهدين در تهران
وزير خارجه عراق :سرويسهاي امنيتي ايران فعاليت شناسايي دارند.
روزنامه الحيات ”ميزباني از مريم رجوي توسط اروپاييان موجب ناراحتي و ترس تهران
واكنش رسانه هاي رژيم پس از سخنراني رئيس جمهور برگزيده مقاومت در پارلمان اروپا همچنان ادامه دارد.
واكنش مجلس آخوندي در پي سخنراني رئيس جمهور برگزيده مقاومت در پارلمان اروپا
كنفرانس همبستگي جوانان عراقي با مقاومت ايران
هفته نامه القدر: يكي از رهبران زن ايراني در ديدار با اعضاي پارلمان اروپا در استراسبورك

صدای پای سرنگونی!- ح. کوهستان

چند انتخاب از سایت اندیشه

نقد سر مقاله جمهوری : جیغ بنفش بر علیه حضور خانم رجوی در پارلمان اروپا برای چیست ؟
ضد عشق و آزادی عجب نمایشگر ماهر و قهاریست در اجرای جای دوست و دشمن نشان دادن
باز و شفاف کردن نکات وصل شبکه ارتباطی عناصر آلوده
ترفند های حماقت بار (ضد ) عشق و آزادی در پالتاک
آلیاژ دیده بان و نگاه نو = دیدگاه نو ؟ یا نه ؟
جنگ های ضد امپریالیستی در پالتاک
خیال های پر فسور عشق و آزادی

Dec 18, 2004

سخنراني مريم رجوي در پارلمان اروپا

این دیدار یک پس گردنی محکم،یک توسری ،یکنوع خفت و خواری برای رژیم ملاها در ایران اشغال شده مان توسط آخوند ها بود و در عین حال یک سر فرازی و سربلندی برای مقاومت مشروعمان هست .چرا که این مقاومت در حالیکه بناحق برچسپ تروریستی خورده است، در عین حال نیروی مسلح خلع سلاح شده اش را حفظ کرده است .یعنی اینکه دولتهای فرانسه، انگلیس و آلمان برای پرکردن جیب خود و مردمشان و خالی کردن جیب مردم ایران ،مقاومت مردمیش را محدود میکنند و در عین حال نمیدانند با آن چه کنند.چرا که برحق هستند .از میدان بدر نمیروند ،سرشان را میدهند ولی از حق غصب شده مردم شان حتی یک میلیمتر عقب نشینی نمیکنند.در زمانی که چیزی بنام جنبش های آزادیبخش در مبارزات مردم جهان با انواع برچسپ ها به کنار گذاشته میشوندو ماندلا ها ،کاسترو ها و چاوز ها به دستبوسی جنایتکارترین رژیم در دنیا میروند با هزاران به به و چه چه و در زمانی که مرتجع ترین ها تحت لوای دین بنام مبارزه با امپریالیسم ،هل من مبارز میطلبند و چپ نماهای انگشت شمار وطنی میدان اینترنتی،گماشتگی آنها را میکنند.این مقاومت با هوش و فراست و نبوغ ، راهش را به پیش میبرد در جهت خواسته های مردم ایران و برای آینده همان مردم با احساس مسئولیتی میلیونی و در این راه حتی حاضر است سرش برود و لی حق و حقوق مردمش خورده نشود.رژیم ضد بشری خمینی با تمامی وجود معنی این دیدار ها را میفهمد.
ویدئوکلیپ سخنرانی خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت مردم ایران

استمرار واكنشهاي رژيم آخوندي
خبرگزاري آسوشيتدپرس: حمايت از شيعيان در عراق نگراني ها را برمي انگيزد
سايت دلتا نيوز: رهبر مقاومت ايران با پارلمانترهاي اروپايي ملاقات كرد .
تايمز مالي: نگراني كشورهاي عرب از جاه طلبي اتمي ايران
راديو پژواك:دیدار مریم رجوی با سه تن از نمایندگان پارلمان اروپا
ديدار رئيس جمهور برگزيده مقاومت با دبيركل جنبش مراپ در اور سورواز
انتخابات عراق و سازمان ملل
جنتي: شركت علما در انتخابات عراق براي جلوگيري از تقلب!
روزنامه كيهان: مريم رجوي اروپائي ها را سرزنش كرد كه چرا اين همه باج به ايران داده اند.
سفارت آمريكا به گروگان گرفته شدن يك آمريكايي در عراق را تأييد نمود
ابراز نگراني اتحاديه اروپا نسبت به تروريسم و نقض حقوق بشر توسط رژيم ايران
از هر 3000 نفر در ايران يك نفر در زلزله جان خود را از دست مي دهد
كارت كريسمس يا ويروس!
رسانه هاي انگلستان 26آذر 83- حازم شعلان: ”ايران يك حلقه عمده تروريستي را در عراق اداره مي كند“
روزنامه الراي العام: آيت الله سيستاني خواهان حكومتي مانند نظام ايران در عراق نيست

Dec 15, 2004

رژيم آخوندي, بلعيدن عراق وقلب يك مسألة استراتژيك

درحالي كه نزديك‌شدن انتخابات عراق, اين موضوع را كم‌كم دركانون مسائل سياسي منطقه وجهان قرارمي‌دهد, هفتة گذشته رئيس جمهور عراق و پادشاه اردن، به طور مشترك، اعلام كردندكه «تهديد انتخابات عراق را از سوي رژيم ايران مي‌بينند». نكتة مهم اين است كه آنها به‌طور مشترك تأكيد كردند هدف رژيم آخوندي از اثر گذاري بر‌انتخابات عراق، تشكيل «يك دولت اسلامي» يا «يك جمهوري اسلامي» از نوع رژيم خميني و «تحت سلطة» اين رژيم است كه اگر اتفاق بيفتد «تعادل ژئوپليتيك را در منطقه به‌شدت جابه‌جا خواهدكرد.
اعلام رسمي حقايق سياسي فوق‌الذكر از سوي رهبران عراق و اردن, با اين وضوح و صراحت از يك تحول مهم و يك رويكرد روشن سياسي نسبت به‌خطر مداخله‌جويي رژيم آخوندي درعراق و ابعاد و پيامدهاي آن براي كشورهاي منطقه و جهان خبر مي‌دهد. دو روز بعد وزير خارجة عراق نيز در پارلمان اين كشور گفت: «همه جا پراز دخالت رژيم ايران است» و«دخالت ايران به‌مثابه اختاپوسي با بازوان مختلف خود به دور گردن قرباني پيچيده است» (العراق اليوم19آذر ). در همين روز، سخنگوي وزارت خارجة آمريكا اعلام كرد: واشينگتن نگران «نيات و فعاليتهاي رژيم ايران در ارتباط با مسائل داخلي عراق است و اين نگراني به‌دخالت در روند انتخاباتي نيز مربوط مي‌شود».
رهبران عراق و اردن، علاوه بر بيان «هدف سياسي رژيم آخوندي» از مداخله در عراق, در مورد روشها, اشكال و دامنة اين مداخله‌جويي نيز شواهد و مستندات مهمي را خاطرنشان كرده‌اند. واشينگتن پست مي نويسد: «رئيس جمهور عراق ايران را متهم كرد كانديداها و احزاب سياسي سمپاتيك با تهران را آموزش مي‌دهد و “مقادير عظيمي پول” به‌اين كارزار سرازير مي‌كند تا يك دولت تحت سلطة شيعيان شبيه به ايران ايجاد كند. ملك عبدالله گفت: اين منفعت مشخص ايران است كه يك جمهوري اسلامي در عراق داشته باشد. بياييد اميدوار باشيم كه چنين چيزي رخ ندهد. اما طراحان استراتژيك در سراسر جهان بايد از اين احتمال آگاه باشند» (واشينگتن پست، 18آذر83).
مضامين سياسي و استراتژكي بالا، درست يكسال پيش, يعني در آذرماه 82 تقريبا با همين كلمات و عبارات ازسوي رئيس جمهور برگزيدة مقاومت اعلام شده بود. خانم رجوي، در 23آذر، در پيام به گردهمايي ايرانيان درلندن, «خطاب به همة دنيا» گفت: «از سوي مقاومتي كه افشاگر منحصر به‌فرد پروژه‌هاي اتمي و تسليحات ممنوعة كشتار جمعي رژيم آخوندها بوده است، با صراحت از همين جا به دنيا اعلام مي‌كنم كه خطر روزافزون مداخلات و توطئه‌ها و تروريسم رژيم ملايان درعراق اكنون صد‌بار ازخطر اتمي اين رژيم بيشتر است. شوراي ملي مقاومت ايران طي بيش از دو دهه, پيوسته نسبت به خطر صدور ارتجاع و بنيادگرايي و تروريسم, به مثابه اختاپوسي كه سرآن در قم و تهران است هشدار داده است. ما از 12سال پيش بنيادگرايي تحت نام اسلام را تهديد اصلي جهاني در شرايط جديد بين‌المللي اعلام كرديم ...امروز اما تأكيد مي‌كنيم كه آخوندهاي حاكم بر ايران كه شعارها و نعره‌هاي گوشخراششان در مورد “فتح قدس از طريق كربلا” را همه به‌ياد دارند, بار ديگر در عراق, كه نزديك به‌دو سوم جمعيت آن شيعيان هستند, فرصت را مغتنم يافته‌اند. در چنين وضعيت ژئوپلتيكي, باز هم مثل روزگار جنگ8 ساله, يعني دوران جنگ ضدميهني خميني, سد سديد در برابر ارتجاع و صدور بنيادگرايي, همانا مجاهدين هستند. به همين خاطر رژيم به شكل جنون‌آميزي در پي زد‌و‌بند و توطئه و تروريسم عليه مجاهدين در خاك عراق است تا شايد بتواند آنها را ناگزير از ترك اين كشور كند و بعد, طعمة خود را بدون هيچ رادع و مانع ايدئولوژيكي و سياسي به‌ويژه از نوع ايراني و شيعي, فرو ببلعد».
هشدار يك‌سال پيش رئيس جمهور برگزيدة مقاومت به‌شكل كاملاً متقن و روشن، به ماهيت قرون وسطايي رژيم آخوندي, نياز حياتي آن به صدور ارتجاع و بنيادگرايي و اصرار خميني بر ادامة جنگ 8ساله باعراق استناد مي‌كند و بر نقش مقاومت ايران، بالاخص سازمان مجاهدين خلق ايران، به‌عنوان «سدسديد» و« رادع و مانع ايدئولوژيكي و سياسي از نوع ايراني و شيعي» دربرابر مقاصد شوم و تلاشهاي گستردة ارتجاع حاكم برايران براي «بلعيدن» عراق انگشت مي‌گذارد.
اين, قلب يك مسألة استراتژيك است كه سرنوشت تحولات سياسي در منطقه و به‌خصوص در ايران وعراق با آن گره مي‌خورد. درك اين واقعيت روشن مي‌كند كه چرا رژيم آخوندي, اين چنين از مجاهدين و حضور آنها در عراق مي‌ترسد, چرا آن را تهديد موجوديت خود مي‌بيند و چرا با تمام قوا به توطئه عليه مجاهدين و حضورشان درعراق مشغول است.
ازسرمقاله نشریه مجاهد شماره 709

آخرین اخبار و رویداد ها از سایت همبستگی ملی

پيام تسليت رئيس جمهور برگزيده مقاومت به هموطنان سيل زده استان بوشهر
29 تن در بوشهر بر اثر جاري شدن سيل جان خود را از دست دادند.
وزير خارجه آلمان به ايران هشدار داد تا توافق هاى خود را با سه كشور اروپايي زير پا نگذارد
رئيس جمهور عراق : مطالب من عليه ايران و سوريه مستند به شواهد و مدارك است.
راديو آمريكا: پيام هاي تظاهرات ايرانيان در بروكسل
سازمان ملل چند كمپ پناهندگان عراقي در ايران را تعطيل كرد
دومين هفته اعتصاب غذاي متقاضيان پناهندگي در استراليا
تغيير نام طرفداران خاتمي
مذاكرات رژيم و سه كشور اروپايي در بروكسل
درگيري كارگران با نيروي انتظامي در شهر آمل
معاون اداره آگاهي سابق مصر: جاسوس رژيم كه در مصر دستگير شده حكم سنگيني مي گيرد
نشریه مجاهد شماره 709

درباره فراخوان رفراندوم - مصاحبه با م.رازی برای وبلاگ شبح

سایت جوان سوسیالیست

Dec 14, 2004

ستونی بلند از نام ها و عکس ها ، قامت رشید و معصوم مقاومت ایران -دکترزری اصفهانی

عکس ها را که نگاه میکنم قلبم پراز گریه میشود. اما حسی لطیف و سرشار همچون بارش بهاری روحم را نوازش میدهد. احساس میکنم که به مزرعه ای باران خورده مینگرم. به سبزه زاری که یک باره درکویری خشک و بی آب وعلف روییده است و همچون واحه ای از امید و رویش وروشنایی چشم هارا مجذوب میکند. اینها . این سروقدان . این زیبارویان. این کودکان بهشتی این مردان وزنان بلند قامت سیمای حقیقی میهن منند. و آفتاب و آینده و تاریخ ایران اند. اینها سندی از چشمه های خورشید روئیده در فصلی تاریک در سرزمین مادری اند . این زاپاتاهای کوچک . این اسپارتاکوس های 15 ساله و 16 ساله این چه گواراهای پرغرور سرافراز . این قهرمانان، این ستارخانها و مصدق ها . این حنیف نژادها و گلسرخی ها . این شیرآهنکوه مردها وزنها . این ترانه های میهنی و شعرهای متبسم. که فرهنگ و ادبیات و هنر و اندیشه ربع قرن این میهن را رقم زدند زیرا که . سراپا جسارت و رشادت دربرابر دژخیم زمان ایستادند و گفتند « نه»
سایت طلیعه سپیده دمان

Dec 13, 2004

مجموعه سخنرانيها در كنگره هاى انترناسيونال كمونيستى كمينترن (1) - بازنويس حجت برزگر

سایت آشتی

Dec 12, 2004

خبرگزاری مستقل زا گرس

در پي برگزاري مراسم 16 آذر در دانشگاه تهران دانشجويان دست به يك قيام اعتراضي زدند. خاتمي كه در اين مراسم شركت كرده بود از سوي دانشجويان مورد ابراز نفرت و حمله واقع شد. خاتمي از ترس پا به فرار گذاشت و اقدامات ماموران سركوبگر براي مهار دانشجويان ناكام ماند.
دانشجويان با شكستن در اصلي دانشگاه تهران و روشن كردن آتش اقدام به دادن شعارهاي اعتراضي مانند آزادي و برابري سر دادند.
دانشجويان كنترل محوطه ي ورودي دانشگاه تهران را در اختيار داشته و با شعار هاي ضد حكومتي بسياري از خودروهاي دولتي را به آتش كشيده اند.
قيام اعتراضي دانشجويان در دانشگاه تهران

افشای خاتمی توسط دانشجویان

دانشجویان جواب دندان شکنی به خاتمی دادند. دمشان گرم اما باید با شعار "مرگ بر جمهوری اسلامی" از او پذیرائی می کردند!
روز 16 آذر خاتمی به دانشگاه رفت تا کارنامه شسته رفته ای از هشت سال حکومت خود به دانشجویان ارائه دهد. دانشجویان جواب این ملای نیرنگ باز را با هو و شعار "دانشجو بیدار است، از خاتمی بیزار است" دادند.
بر گرفته از سایت حزب کمونیست ایران(م.ل.م)

چند انتخاب از سایت شورای انقلابی جوانان سوسیالیست ایران

در پيرامون بحث روز دانشجوی امسال
گزارش تظاهرات شانزدهم آذز 1383
تصاوير تظاهرات شانزدهم آذر هشتادو سه
سخنان خاتمی در روز دانشجو!
تشکلات دانشجوئی حکومتی
هيجدهم تير و شانزدهم آذز
فقر بی پايان در جامعه
خودکشی در ايران

جنایتهای پنهان روايتي نانوشته از جنايتهاي رژيم آخوندی - کاظم مصطفوی

سایت رگبار
همان‌طور كه گفتيم غارت اموال مجاهدين و هوادارانشان توسط آخوندها و پاسداران با‌فتواي حليت «جان و مال و ناموس» مجاهدين توسط خميني در‌ميان آخوندها و پاسداران و عوامل ريز‌و‌درشت رژيم، لباسي شرعي به‌تن كرد و از‌آن پس بود كه دزدي و غارت اموال مجاهدين نه‌تنها امري مذموم نبود، بلكه «واجب»ي شايستهٌ پاداش شمرده مي‌شد. بسيار روشن است كه وقتي آخوند تازه‌به‌دوران‌رسيده با آن‌همه عقدهٌ تاريخي و خيل لومپنهاي پاسدار‌شده‌يي كه هريك پرونده‌يي قطور در دزدي و شرارت دارند به‌حاكميت مي‌رسند، چه معجوني درست مي‌شود. حاكميتي سياه كه همپاي انواع ديگر جنايتهايش آن‌چنان به‌دزدي و غارت اموال مردم مي‌پردازد كه دزدان قوافل و سرگردنه تا گانگسترهاي ششلول‌بند و باندهاي مافيايي بايد در مدرسه‌شان آموزش ببينند. اين است كه غارت اموال ملي در حكومت آخوندها آن‌چنان ابعاد نجومي به‌خود گرفته است كه حتي با زمان شاه هم قابل‌مقايسه نيست.

كابوس‌آفرينيهاي مدهش 1
كابوس‌آفرينيهاي مدهش 2
درگذشتهاي جانسوز 1
درگذشتهاي جانسوز 2
درگذشتهاي جانسوز 3
درگذشتهاي جانسوز4
درگذشتهاي جانسوز 5
شايعه سازي در‌مورد شهادت مجاهدين
فشارهاي جسمي و رواني به خانواده‌هاي مجاهد
ضرب و شتم، دستگيري و شكنجهٌ خانواده‌هاي هوادار مقاومت 1
ضرب و شتم، دستگيري و شكنجهٌ خانواده‌هاي هوادار مقاومت 2
اخراج از كار و محروميتهاي اجتماعي
غارت و مصادرهٌ اموال مجاهدين 1
غارت و مصادرهٌ اموال مجاهدين 2

Dec 11, 2004

انتخا بها یی از سایت همبستگی ملی

درخواست كمك مادر سعيد ماسوري
خبرگزاري رويتر: دانشجويان شعار مي دادند «دانشجويان هوشيارند از خاتمي بيزارند»
خبرگزاري فرانسه :دانشجويان شعار ميداند “خاتمي از تو متنفريم“ ، “خاتمي ننگ بر تو “
معاون اداره آگاهي سابق مصر: جاسوس رژيم كه در مصر دستگير شده حكم سنگيني مي گيرد
وزير مشاور در امور امنيت ملي عراق، رژيم ايران را متهم به دخالت در امور داخلي عراق نمود
دستگيري 80درصد کارکنان يک مجموعه دولتي به اتهام رشوه‌خواري
هفتهنامة المسقبل: ايرانيها براي خريد خانه ها در عراق هجوم مي آورند
وال استريت ژورنال: ضرورت حمايت از ايرانياني كه خواهان براندازي رژيم حاكم هستند
وزير امور خارجه ايتاليا : پاريس، لندن و برلين مي بايست در مذاکرات قاطعيت بيشتري در مقابل جمهوري اسلامي از خود نشان مي دادند

نشریه مجاهد شماره 707
نشریه مجاهد شماره 708

از آغاز سال جاري ميلادي صدها زنداني حلق آويز و يا محكوم به اعدام شده اند

بنا بر گزارش رسانه هاي حكومتي, از آغاز سال جاري ميلادي, صدها زنداني در شهرهاي مختلف كشور, از جمله در اراك, اصفهان, اهواز, ايلام, ورامين, بابل, بوكان, بهبهان, پل دختر, تبريز, تجريش, تنكابن, تهران, خرم آباد, دهلران, زابل, زاهدان, ساري, ساوه, سلماس, سميرم, فومن, قزوين, كرج, كرمان, گناباد, مشهد و نجف آباد, حلق آويز شده يا به اعدام محكوم شده اند. تنها در هفته اول ماه دسامبر 12 زنداني در شهرهاي مختلف ايران در ملاء عام حلق آويز شده اند.

سایت شورای ملی مقاومت ایران

هشت انتخاب از سایت اندیشه

در مکتب امام : میخ طویله
نقد نامه افشین به سرزگند و پاسخ سرزگند به افشین : از هوشنگ بهداد
افتضاحات جدید ضد عشق و آزادی : از دیو- 175
رمزیابی به شیوه عشق و آزادی : از دریادل
عشق و آزادی توئی ملا زده ، ملا پسند
تفسیر عکسی از آلبوم خانوادگی سر بلند
سر بلند میکوشد شیادی کند
خود شیفتگی سر بلند

Dec 10, 2004

شکرالله پاک نژاد روح ائتلاف - سایت ایران لیبرتی

قسمت نهم

قسمت دهم

قسمت یازدهم

سایت انجمن هنر در تبعید

انجمن هنر در تبعید برگزار می کند
برنامه ماهانه ي انجمن هنر در تبعيد
1- معرفي
تا پاريس بوليوي از -نويسنده تبعيدي Silvia Radelli
گفتگو با نويسنده درباره كتابش Journal itinérant ( L'exil et…)
mars 2004, E/DITE
2- نمایش مجدد فیلم مستند ممنوعه (زیرزمینی) محاکمه از مسلم منصوری
بهترین فیلم مستند فستیوال نیویورک 2002( برگزاركنندگان فستيوال : رابرت دو نیرو، مارتین اسکورسس) اين فیلم اخيرا در فستیوال Movie Eye/Kinoglas در TVER روسیه جایزه بهترین فیلم را در بخش فیلم های بین المللی دریافت کرده وهمچنين از سوی مایکل مور ومنتقدين سينمايي و فستيوالهاي بين المللي تحسین شده است).
فارسي زیرنویس به انگلیسی 43 دقیقه

چهارشنبه 15 دسامبر 2004 ساعت 30 : 20 در:
CINÉMA LA CLEF (centre culturel la CLEF)
21, rue La Clef / rue Daubenton 75005 Paris
Métro: Censier Daubenton / Place Monge (ligne 7)
ورودیه 3 یورو
تلفن رزرو جا : 16 20 42 45 01 و 07 68 12 09 06
E- mail : artenexil@free.fr
Site: htpp://www.artenexil.net

چشــــــــم انــــــداز ! - بيژن نيابتی

ايران آبستن تحولاتی است که شايد بسيار خونين باشند !

پيچيدگی روند تغييرات سياسی چه در ابعاد جهانی و چه در رابطه با مسائل ايران ايجاب می کند که برای مقابله درست با تحولات آتی و مداخله جدی در " پروسه تغيير" در ايران ، ويژگی های مرحله کنونی را شناخت و متناسب با قانونمنديهای حاکم بر آن راه گشود .
نگاهی به صحنه سياسی ايران و حضور رنگارنگ کوتوله های سياسی از سويی و ناآگاهی و انجماد فکری از سوی ديگر ، ضرورت مسلح شدن به اين شناخت را بيش از هر زمان ديگری در مقابل ما قرار می دهد .
پس از طرح " گلوباليستی ــ فوندامنتاليستی " يازدهم سپتامبر که شيپور آغاز " جنگ جهانی چهارم" را به صدا درآورد ، بارها و بارها، چه در نوشته ها و چه در مصاحبه هايم ، بر طرح " جناح بازها " در رابطه با ضرورت تعيين تکليف استراتژيک رژيم سياسی ايران در چارچوب طرح " خاورميانه بزرگ " ، اشاره داشته و تاکيد کرده بودم که بحث اساسی نه در رفتن و يا ماندن " جمهوری اسلامی " که بر سر جانشين سياسی آن بايستی جريان داشته باشد و اينکه :

سایت بیژن نیابتی

در سالگرد جاودانگي يار مقاومت و نويسندة بزرگ ميهنمان «شادروان غلامحسين ساعدي»

وقتي در هر شهر و ده كورة وطن ما, حوزة فيضيّه ميسازند كه حاكم شرع تربيت كنند؛ آداب كشتن و كشتار و رسومِ سنگسار ياد دهند؛ دانشگاهها را ميبندند, ذهن ها را كور ميكنند, هنر را به صُلّابه ميكشند, علم را ميكشند, آيا آوارگانِ امروزي بايد دست روي دست بگذارند و ساكت بنشينند؟ مسئوليّتِ همة ما بيشتر از آن است كه فكر ميكنيم… ما نبايد ساكت و خاموش در گوشه يي بنشينيم و خفه بشويم… ما زنده ايم؛ پويايي در وجود ماست, نميخواهيم بميريم… جاپايِ ما در ذهنِ همة دنيا بايد باقي بماند. اگر اين كار را نكنيم مرده ايم, و اگر اين كار را بكنيم تير خلاص به مغز عَفِنِ پوسيدة جمهوري اسلامي رها كرده ايم… آرام ننشينيم…تنها با ژـ3 و يوزي و تيربار نميشود اين چَنگارِ به جان افتاده را برانداخت و از شرّش خلاص شد. همة اسلحه ها را بايد برداشت. تسليحِ فرهنگي, امرِ مهمي است. با همة سلاحها بايد جنگيد و اين بَختكِ خيالي را نه, اين بَختكِ واقعي را, كه جز كشتن آرماني ندارد, بايد, برانداخت.

پناهندة سياسي كسي است كه چهره به چهره, رو در رو, دربرابرِ حكومتِ مسلّط ايستاده بود و اگر بيرون آمده از ترس جان نبوده است؛ او با همان فكرِ مبارزه و با سِلاحِ انديشة خويش تركِ خاك و ديار كرده است. در اين ميان, هستند بسياري از نويسندگان, شاعران, نقّاشان, مجسّمه سازان كه سلاح آنها همان كارشان است و در جَرگة رزمندگانِ ديگر قرار ميگيرند؛ پناهندة سياسي نيّتش اين است كه با جلّادانِ حاكم بر وطنش تا نفسِ آخر, بجنگد و حاضر نيست از پا بيفتد؛ به لقمه ناني بسنده ميكند, ناله سر نميدهد و شكوه نميكند؛ مدام در تلاش است كه ديوار جهنّم آخوندها را بشكند و به خانه برگردد. خانة او, وطن اوست. براي تميزكردنِ خانه, قدرتِ روحيِ كافي دارد و وقتي آشغالها جمع شدند, حاضر است سرتاسرِ وطن را با مُژه هاي خود پاك كند؛ ازجان گذشته است و مطلقاً نميترسد؛ پناهندة سياسي نارنجكي است كه بهموقع بايد ضامن را بكشد و كوهي را از جا بكند… روحية پناهندة سياسي عضلاني است, انگار كه از سرب ريخته شده؛ واهمه يي از مرگ ندارد… پناهندة سياسيِ واقعي انساني است مرگ بركف, كه بي هيچ چشمداشتي ميخواهد كمرِ رژيم جمهوريِ اسلامي را بشكند, خشت رويِ خشت بگذارد و خانة تازه و وطن تازه يي بسازد.
عبد العلي معصومي: دكتر ساعدي پرچمدار مبارزة فرهنگی - نشریه مجاهد شماره 706

Dec 9, 2004

جمهوری اسلامی سعي در نفوذ بر انتخابات عراق دارد

شاه اردن و رئيس جمهوري موقت عراق در مصاحبه با يك روزنامه آمريكايي ادعا كردند ايران(آخوندها -خروش ملت) با هدايت نامزدها، اعزام هزاران ايراني(مزدور اطلاعاتی - خروش ملت) به عراق براي راي‌‌ دهي و هزينه كردن مقدار زيادي پول سعي در نفوذ بر انتخابات عراق دارد كه قرار است 30 ژانويه برگزار شود.ادامه

دادستان مصر يک ديپلمات(تروریست محمدرضا حسين دوست- خروش ملت) ايرانی و يک فرد تبعه اين کشور(محمد عيد دبوسی) را متهم به دسيسه برای قتل يک شخصيت مصری که هويت وی فاش نشده، کرد.
دادستان مصر گفت محمد عيد دبوسی متهم است به اينکه اطلاعاتی درباره يک مجتمع پتروشيمی در بندر ينبوع عربستان در اختيار ايران گذاشته بوده است. اين بندر در ماه مه گذشته مورد حمله افراد مسلح قرار گرفت و در جريان تيراندازی ها، 6 مهندس غربی در اين مجتمع کشته شدند.
حميدرضا آصفى(این تروریست، همیشه در حال تکذیب چیزی میباشد که باید اورا وزیر تکذیب و انکار در جمهوری اسلامی نامید - خروش ملت)، سخنگوى وزارت امور خارجه ايران، روز چهارشنبه 8 دسامبر گفته های دادستان مصر را رد کرد و آن را "دروغ محض" خواند.
ديپلمات ايرانی 'متهم به توطئه قتل' در مصر شد -بی بی سی

هشدار آمريکا عليه دخالت ايران در انتخابات عراق- بی بی سی

معرفی هوشمند ، مجله جوانان شهر شرف خلق قهرمان ایران ، اشرف

هوشمند مجله اینترنتی جوانان قهرمان شهر شرف و افتخار ،اشرف میباشد که حاوی مطالب ارزنده ای در قسمت های سياسي ، تكنولوژي ، مذهبي ، داستان ، شعر ، مشاهير ايران ، ديدنيهاي جهان ، انديشه ، گزارش ، سينما ، ورزش ، پزشكي ، دانستنيها ، تغذيه و سرانجام سرگرميها میباشد که آن را متفاوتر از سایت های صرفا سیاسی (در نتیجه خسته کننده) میسازد و در نوع خودش کاری است ابتکاری با مضمونی انقلابی و روشنگرایانه.موفقیت این امید های فردای ایران را در ادامه کارشان آرزومند یم.

سایت کارگر سوسیالیست

مارکس و انگلس و مسئله ملی

استالينيزم و تروتسکيزم

Dec 7, 2004

حمله خاتمی به محافظه کاران کندرو و اصلاح طلبان تندرو

خاتمی در حالی که مرتبا با شعارهای مخالف و گاه هو و جنجال روبرو بود در پاسخ به انتقادهايی که او را به عقب نشينی متهم می کردند گفت من در برابر هيچ کس و هيچ چيز عقب نشينی نکرده ام مگر اصل حفظ نظام.

خاتمی با صراحت ( برداشت مفسر آیت الله بی بی سی که ممکنه مثلا مسعود بهنود باشه- خروش ملت)به انتقاد از مخالفان خود پرداخت و گفت 'من به نمايندگی از ملت!!!!!!!!!!!!!!!! از برخی جريان های سياسی طلبکارم.' (ملت ایران هم از همه شماها طلبکاره و خیلی هم طلبکاره - خروش ملت)

محمد خاتمی که پس از دو سال غيبت از حضور در مراسم روز دانشجو، امسال در دانشکده فنی دانشگاه تهران حاضر شده بود، در سخنانی گفت: "از کج انديشان متعصب قدرت طلبی(حاجی ،پدر عقید ه تیت خمینی دجال در راس این جماعت قرار دارد - خروش ملت) که حرکت اصلاح طلبی مردم و مطالبات آنان را ناديده انگاشتند و در برابر آن صف آرايی کردند، طلبکارم ."

رئيس جمهوری ايران مکررا از قانون اساسی جمهوری اسلامی(نظامی که خمینی دجال بنیانگذارش بوده - خروش ملت) و ظرفيت های آن برای دموکراسی دفاع کرد و تلاش برای تغيير قانون اساسی را مورد انتقاد قرار داد.

خاتمی که در جوی پر سرو صدا و گاه متشنج سخن می گفت و سخنانش مرتبا با واکنش های مثبت و منفی جمع يا گروههايی از حاضران روبرو می شد و با شعارهای کسانی عليه او، مانند خاتمی خاتمی خجالت خجالت، همراه بود

او گفت دولت من که با مخالفانش برخورد نمی کند ضعيف نيست بلکه استراتژی اش تحمل است که مايه دموکراسی است .(حاجی خاتمی دیگه ننه من غریبم بازی فایده نداره ، دیر شده و این حرفها در حال حاضر حتی حامیان خارج کشوریت یعنی توده ایها و اکثریتیها را هم گول نخواهد زد- خروش ملت)

خاتمی که در طول جلسه بتدريج از حمله و شعار مداوم گروههايی از حاضران عصبی شده بود و آشکارا می لرزيد در يک مرحله خطاب به کسانی که دست از شعار و جنجال برنمی داشتند گفت اگر دست برنداريد می گويم بيرونتان کنند.

اين انتخابات، انتخابات خوبی نبود. در حالی که من تأکيد کردم انتخابات بايد آزاد و عادلانه( در چها ر چوب نظام فقها - خروش ملت) باشد، ولی روند نشان می‌داد که اينگونه نيست. گفتيم که انتخابات را برگزار نمی‌کنيم، جلسه‌ای در حضور رهبری برگزار شد و نسبت به روند انتخابات انتقاد کرديم. نظر ايشان اين بود که انتخابات برگزار شود(حکم کردند - خروش ملت) و ما هم نظرمان اين بود که شرايط آماده نيست. قرار شد شرايطمان را بگوييم. آن شرايط را نوشتيم (من و آقای کروبی). نظر رهبری مساعد با آن بود. ارجاع شد به شورای نگهبان و بر اين اساس تصميم به برگزاری انتخابات گرفته شد، متأسفانه شورای نگهبان نه تنها به عهد خود که به نظر رهبری نيز توجه نکرد."(اینجا زورش به رهبرش خامنه ای نرسیده یعنی میترسه، یعنی جربزشو نداره و در نتیجه باید تمامی کاسه
کوزه ها را سر شورای دایناسورهای نگهبان بشکنه - خروش ملت)

با اينهمه، رئيس جمهوری ايران در جمع دانشجويان تاکيد کرد که راه آزادی و دموکراسی برای ايران از درون نظام اسلامی است. او گفت که مطمئن است که آنسوی جمهوری اسلامی نظام دموکراتيک واقعی نخواهد بود و خطاب به دانشجويان گفت: "گول رانده شدگان از انقلاب را که ميخواهند برای ما سوغات آزادی و دمکراسی بياورند، نخوريد. راه دمکراسی از مسير جمهوری اسلامی ميگذرد."(اعتراف به سرنگونی در اوج ناامیدی - خروش ملت)

هر آنچه آخوند شیاد خاتمی گفته، مخاطبش همان پاسداران و شکنجه گران اطلاح طلب شده در درون خود نظام جمهوری اسلامی
میباشد . دانشجویان هم که مخالفت خود را با شعار خاتمی خجالت نشان دادند و ما هم همان رانده شدگان ارتجاع خمینی هستیم که نهایت افتخار ما میباشد - خروش ملت

متن کامل

Dec 4, 2004

آخرین اخبار و رویداد ها از سایت همبستگی ملی

همبستگي جبهه ملي عراق با بيانيه كنفرانس بين المللي حقوقدانان درپاريس و بيانيه 200هزار تن از مردم عراق
بيانيه سمينار جبهه ملي عراق : ضرورت همكاري با سازمان مجاهدين خلق ايران براي آينده بهتر در عراق و كل منطقه
دو ايراني به اتهام خريد دوربين شب براي رژيم دستگير شدند
ديپلمات ها: ايران فلز قابل استفاده در بمب اتمي را خريداري كرده است
رفتار رژيم ايران براي اجازه بازرسي ندادن به بازرسان آژانس بين المللي انرژي اتمي محكوم شد
فراخوان دانشجويان به اعتراض در روز 16 آذر
رامسفلد رژيم ايران را بي ثبات توصيف نمود و براي سقوط آن اظهار اميدواري كرد
يك كارشناس اتمي : شرايط فوق العاده خطرناك است شرايطي كه ممكن است به جنگ بينجامد
واردات 40هزارتن شكر ، ضربه اي سنگين به توليد شكر داخلي
اوج گيري حركتهاي اعتراضي دانشجويان در آستانه 16 آذر روز دانشجو
خبرگزاري فرانسه: اپوزيسيون مي گويد ايران روي برنامه موشكي سري كار مي كند
خبرگزاري رويتر: تبعديان, رژيم ايران موشك هايي مي سازد كه ميتواند اروپا را هدف قرار دهد
نشریه مجاهد شماره 705
نشریه مجاهد شماره 706

زن پارلمانی و زنان خیابانی - هادی خرسندی

بانوی نماینده مردم تبریز! (و نیز یکی از مردم خامنه!) در مجلس اسلامی فرمایش فرموده که:
« اگر 10 زن خیابانی اعدام شوند، دیگر زن خیابانی نخواهیم داشت.»!
حیف که با مجازات اعدام مخالفم وگرنه من هم حکم میدادم اگر این خانم وکیل را اعدام کنند، دیگر هر بیمایه تازه به دوران رسیده چاپلوس بدطینتی جرأت نمیکند به این راحتی حکم اعدام سیه روزترین قشر هموطنان مرا صادر کند.

يادداشت هاي(بعضي) روزانه هادی خرسندی

Dec 2, 2004

دو تا انتخاب از سایت طلیعه سپیده دمان

«« روايتي از تاريخ معاصر ايران »»
بخش هشتم: جريانات و نيرو هاي ماركسيستي
بخش پنجم بخش ششم بخش هفتم
بخش چهارم بخش سه بخش دو بخش یک
مهرداد هرسيني

" سیلی آ بدار" بر بنا گوش آخوند ها !
محمد قرایی

سایت ایران لیبرتی

جمهوري گيلان - عبدالعلي معصومي

جرئت دانستن داشته باشيم -اسماعيل وفا يغمائى
1
2
3

شکرالله پاک نژاد روح ائتلاف
قسمت ششم
قسمت هفتم
قسمت هشتم

خبرگزاري فرانسه: بحران فزاينده ايدز در ايران

متخصصين بهداشت در ايران هشدار مي دهند كه بيماري ايدز در ايران بطور فزاينده اي افزايش يافته است و گسترش از طريق تزريق توسط معتادها به گسترش از طريق روابط جنسي تغيير يافته است. آمار رسمي مبتلايان به ويروس اچ آي وي در ايران 7510 نفر گزارش شده است اما متخصصين تخمين ميزنند حدود 40 هزار نفر حامل ويروس اچ آي وي در ايران وجود دارد.
خبرگزاري فرانسه- 11 آذر 83-”متخصصين بهداشت هشدار داد افزايش فزاينده بيماري ايدز از استفاده كنندگان مواد مخدر فراتر رفته است و به اتاق هاي خواب كشيده شده است و اين متخصصين بهداشت از مقامات اسلامي خواستند تابوي هر آنچه كه مربوط به مسائل جنسي است را بشكنند.
مينو محرز پزشك متخصص انجمن ايدز ايران گفت: «روند انتقال بيماري ايدز از طريق تزريق افراد معتاد به رفتار جنسي كه از ريسك بالاتري برخوردار است تغيير يافته است.»
او چهارشنبه گفت «مردم توان مالي ازدواج كردن در سنين جواني را ندارندو هنگامي كه پيرتر مي شوند ازدواج مي كنند. اين فاصله از طريق فحشا پر مي شود.»
بنابه آمار رسمي در ايران 7510 حامل ويروس اچ آي وي وجود دارد كه به ايدرز منجر مي شود.
اما متخصصين مي گويند اين آمار احتمالاً 40 هزار نفر است و بدين علت است كه امكانات آزمايش كم وجود داردو مبتلايان حاضر به قدم برداشتن در معرفي خود نيستند.“

كانون پرستاران مستقل

سایت همبستگی ملی

جهان به ادعاهاي رژيم ايران اعتماد ندارد و نگران برنامه هسته اي رژيم مي باشد

يك نماينده مجلس عوام انگلستان خواستار مخالفت پارلمان با توافق شرم آور اتحاديه اروپا با رژيم ايران عليه مجاهدين گرديد .

خبرگزاري فرانسه: بحران فزاينده ايدز در ايران

اجلاس تهران در مورد امنيت عراق تحت الشعاع اتهامات عراق و ايران

افزايش 8 درصدي ورودي زندانها

دو انتخاب از سایت اندیشه

شعری در مورد مهرداد آهنگر و توضیح پیرامون بهزاد کاظمی و سر زگند

چگونه همدیگر را لو میدهند ؟