Mar 31, 2005

دو انتخاب از سایت طلیعه سپیده دمان


آن سفرکرده که صد قافله دل همره اوست
هرکجا هست خدایا به سلامت دارش

ویدئو کلیپ مسافر

مصاحبه با عیسی سحرخیز دررابطه با انقلاب سفید
در روز انتخابات رئیس جمهوری
طنز از م.دانا

دو اطلاعیه از سایت شورای سرفراز ملی مقاومتمان

پدر آرتور ، ضمن خوش‌آمدگويي، گفت: خانم رئيس جمهور ، از اين‌كه در اين كليسا از شما استقبال مي‌كنم بسيار خرسند هستم. شما براي دموكراسي و آزادي و صلح در ايران و عراق بسيار تلاش مي‌كنيد. ما به شما و افراد مقاومت مي‌انديشيم، همه افرادي كه براي صلح مبارزه مي‌كنند، كساني كه در قرارگاه اشرف هستند يا در هر جاي ديگر. از حضور شما كه به ما و همه حاضران دراين جا از كشورهاي مختلف قوت قلب مي‌دهد ، تشكر مي‌كنم.
ديدار خانم مريم رجوي ازكليساي ژوسر در شمال پاريس

وزارت اطلاعات پس از چندين هفته تلاش گسترده, براي به‌راه انداختن يك جنگ رواني كثيف عليه مقاومت ايران, با يك فقره شكست مفتضحانه و يك رسوايي جديد روبه‌رو شد. به‌رغم اينكه مافياي ترور و جاسوسي رژيم آخوندي همه امكانات خود را براي ترتيب دادن يك صحنه‌سازي بزرگ عليه مقاومت ايران در پاريس به‌كار گرفته بود و از همكاري و همراهي يك سرويس فرانسوي نيز برخوردار بود, تنها توانست بعد از ظهر سه‌شنبه 9فروردين تعداد معدودي از مزدوران. و عوامل خود را از داخل ايران و از كشورهايي مانند هلند, آلمان, سوئد, نروژ, سوييس و انگلستان, در ميدان تروكادروي پاريس جمع كند تا به لجن‌پراكني عليه مقاومت ايران بپردازند.

اسامي شماري از مزدوراني كه توسط وزارت جنایت و آدمکشی اطلاعات آخوند یونسی به پاريس اعزام شده اند عبارتند از:كريم حقي, مسعود جاباني, مسعود خدابنده, محمد حسين سبحاني, اردشير پرهيزكاري, مهدي خوشحال, فرهاد جواهري يار, ادوارد ترمادويان, عباس صادقي‌نژاد, علي‌اكبر راستگو, خسرو جان‌نثار, ايوب رستمي, ربابه شاهرخي, ميترا يوسفي و جعفر بقال‌نژاد.
شكست و رسوايي وزارت اطلاعات آخوندي

سایت کمیته اقدام کارگری

تشکل هاي مستقل کارگري و «کنترل کارگري»

حمایت اتحادیه های کارگری و فعالان جنبش کارگری ایتالیا

گفتگو با مسلم منصوری در باره سينمای زير زمينی ايران - گفتگوگر: علی اصغر بهروزيان

سال گذشته در فستيوال تسالوينکی يونان، فيلمساز تاجيکستانی سينمای جمهوری اسلامی را با سينمای دوران استالين مقايسه می کند. جعفر پناهی به عنوان اعتراض جلسه هيئت داوران را ترک می کند. می گويد اين توهين به سينمای ايران و توهين به مسئولان مملکتی من است. مسئولان مملکتی آقای پناهی يک مشت جنايتکار بيش نيستند. پناهی به خود اين جنايتکاران اعتراضی ندارد، به توهين نسبت به آنها معترض است.

هر جا سئوالی راحع به سانسور از کيارستمی شده به سادگی سرکوب و سانسور در سينما را توجيه عالمانه کرده. سفير جمهوری اسلامی در فرانسه طی نامه رسمی به خاطر خدمات کيارستمی از او تشکر می کند. برای کيارستمی سانسور نه تنها چيز بدی نيست که کلی خير و برکت هم به همراه دارد.

بهمن قبادی در مصاحبه هايش با روزنامه کيهان شزيعتمداری و ديگر روزنامه های رژيم هيچ فرصتی را در تملق گويی به رژيم از دست نمی دهد. به کمک استانداری و نيروی انتظامی مستقر در کردستان ايران يعنی سرکوبگران مردم کردستان، فيلم « گمشده در عراق» را راجع به سرکوب مردم کردستان عراق توسط صدام می سازد. آنهم بعد از ساقط شدن صدام توسط امريکا. در انتهای فيلم هم از سرکوبگران مردم کردستان ايران به خاطر همکاری در ساخت اين فيلم تشکر می کند. به همين سادگی و به خير و خوشی دلالی جای هنر می نشيند.

مجيد مجيدی همين چند ماه پيش به رژيم معترض است که چرا نتوانسته جلوی بد حجابی را در جامعه بگيرد و بد حجابی را پديده ای شوم می نامد. اين همه سرکوب زنان را کافی نمی داند.

تهمينه ميلانی در مصاحبه با رسانه های خارج از کشور عنوان می کند که با پيروی از صحبت های رئيس جمهور خاتمی برای ايجاد
ديالوگ فيلم می سازد.

رخشان بنی اعتماد برای دوره دوم رئيس جمهوری خاتمی ستاد تبليغات انتخاباتی از سوی هنر مندان راه می اندازد.

مخملباف هم بعد از سقوط طالبان يقه طالبان را رها نمی کند و با کرزای به تفاهم و مهربانی و نسبيت می رسد و ... اين وسط فيلمسازان حزب اللهی مثل کمال تبريزی، ابراهيم حاتمی کيا، مسعود ده نمکی و .... برای اينکه از قافله منتقدان درون حکومتی عقب نيافتند و از فوائد منتقد بودن بی بهره نمانند با همکاری خود وزارت اطلاعات فيلم های انتقادی می سازند.

چندی پيش هم وزير اطلاعات رژيم- يونسی- اعلام کرد که وزارت اطلاعات می خواهد سينمای ضد اطلاعات تشکيل بدهد.

اخيرا ابراهيم حاتمی کيا در مورد نمايش فيلم « به رنگ ارغوان» در نامه ای به يونسی وزير اطلاعات رژيم می نويسد: " اجازه بدهيد شما را برادر خطاب کنم. جناب آقای يونسی وزير محترم دولت خاتمی. برادرم به غم شما و يارانتان احترام قائلم، همانگونه که شما به نيت من احترام قائل بوديد. شايد « به رنگ رغوان» گل سرخ خارداری باشد که دل ياران را ريش کرده است ولی شما
می دانيد که من نيتی جز تقديم گل نداشتم. برادرم بدانيد من و شما از يک قبيله ايم. اگر چه تلاشمان در دو ساحت مختلف قرار دارد. ما عيانيم و آشکار و شما به زعم من در سايه ايد و ناپيدا."


حالا می بينيد چند وقت ديگر اين فيلم به خارج از کشور می آيد و توسط کانون نمايش فيلم های ايرانی در امريکا، کانادا و اروپا به نمايش در می آيد و يک مشت سياهی لشکر لجن زار دستگاه فرهنگی رژيم در خارج از کشور با نام منتقد، روزنامه نگار، برنامه ساز راديو و تلويزيون اين فيلم را تبليغ می کنند و مردم را تشويق می کنند که سالن های نمايش اين فيلم را پر کنند.

علی اصغر بهروزيان: می گويند فيلمهای ايرانی از لحاظ هنری رشد کرده است، نظر شما چيست؟
مسلم منصوری: فرض کنيد اصلا همه اين فيلم ها جزو شاهکارهای هنری هستند! آيا در خدمت زندگی انسان قرار دارند يا در خدمت يک مشت جنايتکار؟ به قول زنده ياد احمد شاملو، "هنرمندی که ظرافتی بيشتر در کارهايش دارد وقتی مسئوليت سرش نمی شود خطرناکتر است."

سال گذشته فستيوال سينمايی « کان» فرانسه برایم ايميل زد که برای شرکت در بخش مستند و مارکت فيلم اين فستيوال، فيلم هايم را برای آنها بفرستم. من به عنوان اعتراض به نمايش فيلم بهروز افخمی نماينده مجلس رژيم در اين فستيوال، فيلم هايم را برای آنها نفرستادم. فستيوال آمستردام می خواست فيلم مرا در بخش فيلم های ايرانی در کنار فيلم های جمهوری اسلامی نمايش بدهد که نپذيرفتم. اين فيلم ها بدون اينکه امکانات تبليغات دولتی مثل بنياد سينمايی فارابی و وزارت ارشاد و شبکه های رژيم در خارج از کشور و دلالان فرهنگی پشت آن باشند تا اينجا رفته است.
سایت ایران لیبرتی

Mar 29, 2005

سا زمان چریکهای فدایی خلق ایران

نبرد خلق شماره 237 منتشر شد

یادداشت سیاسی نبرد خلق شماره 237 اول فروردین
چالش اصلی داخلی است - مهدی سامع

بولتن خبري ايران نبرد

اخبار، گزارشها و تحليلها - ايران و تحولات عراق

دوتا سرود انتخابی از سایت دیدگاه


قسم
از سرودهاي سازمان مجاهدين خلق




سرود تفنگ اسماعيل وفا يغمايي
از سرود هاي سازمان مجاهدين خلق

Mar 28, 2005

سایت ایران لیبرتی

- در واقع آنچه که از مقطع اعلام " استاتو " تا به امروز بطور روزافزون در صحنه داخلی و خارجی شاهد آن هستيم عبارت است از: " تبديل شدن متحدين ديروز رژيم به منتقدين امروز رژيم (از علائم بارز صحت این گفته، عربده کشی و گردن کلفتی توده ایها و اکثریتی ها و دلقک روزنامه نگاری بنام حسن زرهی و تجارت نامه شهروندش بر علیه رژیم میباشد که به معنای نوشدارو بعد از مرگ سهراب برای مخالفین واقعی جمهوری اسلامی میباشد - خروش ملت) میباشد ، منتقدين ديروز به مخالفين امروز و مخالفين ديروز رژيم به حاميان امروز مقاومت مردم ايران ".و اين روند کماکان ادامه دارد...... .
آخرين فصل پرونده -م.مسعودی


افشای یک مامور وزارت اطلاعات آخوندها بنام علی اکبر راستگو - خروش ملت
هموطنان آزاده
ايرانيان مقيم خارج از كشور،
اخيرادوست گرامی منصور بهمنی مطلبی در خصوص سفر ماموران وزارت بد نام اطلاعات آخوندی به تهران برای تبادل و هماهنگی های نهایی انتشار داده و در این افشاگری از ماموری در آلمان بنام ,, علی اکبر راستگو ,, و با نام مستعار ,, دکتر بهمنی,, نیز نام میبرد. وی در این مقاله ی افشاگرایانه ی خود از جمله نوشته بود: يكي از ايرانياني كه بتازگي براي ديدار خانواده از ايران آمده است ميگفت برخي از افراد مرتبط با وزارت اطلاعات در خارج قرار است به بهانه عيد نوروز , در روزهاي آينده براي آخرين توجيهات و گرفتن خط و خطوط و آموزشهاي جديد سفري به تهران بكنند تا براي سال 84 و در بحراني ترين سال حاكميت عمامه داران جنايتكار , بتوانند به امدادهاي غيبي به رژيم در هم شكسته آماده شوند.
وقتي علي اكبر راستگو ،
همكار سعيد امامي افسار پاره میکند

سایت کمیته اقدام کارگری

حمایت اتحادیه های کارگری و فعالان جنبش کارگری بریتانیا از ایجاد تشکل های آزاد کارگری در ایران
پشتیباتی مشروط از کميته پيگيری ايجاد تشکل های آزاد کارگری در ايران

لئون تروتسکی: انقلابی که به آن خيانت شد

سایت جوان سوسیالیست

Mar 24, 2005

دیدار نوروزی با ندا حسنی - نرگس غفاری




ماهی قرمز در ظرف بلوری، سیر و سرکه و سنجد و سبزه و سمنو و سبزه و سیب سرخ در کنار گلهای سنبل و لاله، آینه ای زیبا، پرچم سه رنگ شیرو خورشید نشان و شمعهای روشن روی پارچه ای سبز، برنگ چمنهای بهاری وسط زمینی که ماههاست از برف سفید سفید و از سرما یخ زده، توجه را به خود جلب می کند. ندا لبخندزنان از دور دیده می شود. به طرف سفره زیبای هفت سین می روم. چند نفری هم آنجا ایستاده اند. هوا آفتابی و در این موقع از سال که شهر اتاوا بالاجبار پذیرای آخرین بارش برف می باشد، تقریبا نوروزی است. ایرانیها تک تک و یا دست جمعی به گورستان پاین کرست، آرامگاه دختر شجاع شهرمان می آیند. احساس غریبی دارم. از یک سو نوروز است و زمان شادی و خوش گفتن و خوش شنیدن و از سویی دیگر، فقدان ندا آزارم می دهد. پیش عزیزی آمده ام تا اولین ساعات سال نو را با او که در خاک سرد خفته، باشم. چند نفری مشغول پخش شیرینی می شوند. در مقابل شیرینی که به من تعارف می شود چه می توانم بگویم، شیرین کام باشید؟ بغض گلویم را می فشارد. پشتم را به جمع می کنم و به خمینی و آلش لعنت فرستاده سعی می کنم خودم را کنترل کنم. جمعیت که هردم به آن افزوده می شود، با دسته گلهای رنگارنگ به دیدار ندا می آیند. گلها را روی سفره می نهند. برخی به آخوندهای ضد انسان لعنت می فرستند وبرخی با نگاههای خود سال نو را به ندا تبریک می گویند…


صدای ای ایران بنان در فضای گورستان طنین افکن شده و جمعیت با او همراهی می کنند.
ماشینها یکی یکی روشن می شوند و به طرف خانه ندا حرکت می کنند. دم در فروغ و احمد، سرزنده و بشاش همچون همیشه، از میهمانان استقبال گرمی به عمل می آورند. سلام می کنم. فروغ امان نمی دهد. مرا در آغوش گرمش صمیمانه می فشرد و سال نو را قبل از اینکه بتوانم سخنی بزبان آورم، تبریک می گوید. متقابلا گونه هایش را می بوسم و او را در آغوشم می فشرم. احمد هم با گرمی دستم را می فشرد و با مهربانی و لبخند همیشگی اش، سال نو را تبریک می گوید. کلمات توانایی توصیف روحیه این پدر و مادر استوار و با استقامت را ندارند و زبان از گفتن عاجز. غم از دست دادن فرزند بسیار دردناک اما صبر و تحمل این زن و مرد ستودنی است. سفره هفت سین به زیبایی بر روی میزی در وسط اتاق چیده شده است. آنطرفتر روی میز دیگری عکسی از ندا، لبخندزنان دیده می شود. فروغ و احمد با میهمانان می گویند و می خندند و اجازه نمی دهند غم بر شادی چیره شود. چای و شیرینی و میوه صرف شده ، زمان خداحافظی فرا می رسد. بسوی فروغ می روم. مرا در آغوش گرمش می فشرد و بوسه ها بر صورتم می زند. نمی دانم چه بگویم و آیا می توانم چیزی بگویم تا ذره ای از این غم را بکاهد؟ متقابلا در آغوشش می گیرم و می بوسمش. با بغضی که گلویم را گرفته دوباره سال نو را تبریک می گویم و به امید آزادی ایران، از هم جدا می شویم. وقتی با احمد خداحافظی می کنم و دستش را می فشرم، نگاهم به چشمان مهربانش می افتد. با سری خم و لبخندی بر لب، سال نو را دوباره تبریک می گوید. خداحافظی کرده آنجا را ترک می کنم.
در ماشین می نشینم اما همه حواسم به فروغ است. به عزم و ایستادگی اش در مبارزه با آخوندهای ضد ایرانی فکر می کنم. به تحمل و صبرش در غم نبود فرزند. و خلاصه به شکیبایی اش در برابر تمامی مهملاتی که می گویند و او می شنود.
ندا، دخترشجاع شهرمان، در تابستان سال 2003 به دنبال زد و بندهای رژیم با دولت فرانسه و بعنوان اعتراض به دستگیری خانم رجوی، پیکر خود را بدور از هیاهوی آنهایی که خودسوزی اعتراضی را جلب کردن توجه دوربینها، می انگاشتند به شعله های آتش سپرد و جاودانه شد.

یاد و راهش گرامی و
نوروز بر عاشقان ایران شاد و مبارک
نرگس غفاری
اول فروردین 1384
nargesghaffari@yahoo.com

سایت ایران لیبرتی

Mar 22, 2005

فرمان مسعود - م. خوشبو


سایت طلیعه سپیده دمان

سایت ایران لیبرتی

"هماهنگ" كنند گان (!) سايت "گويا"!-رامين مولائي

رويــــارويــــيِ خــميـنـي و مجـاهـدين - عبدالعلي معصومي
قسمت هفتم
قسمت هشتم
قسمت نهم
قسمت دهم
قسمت یازدهم

ملاحظاتی بر كميته پيگيری ايجاد تشكل های آزاد كارگری در ايران

مهدی ریاضی و علیرضا بیانی - سایت کمیته اقدام کارگری

نقد فلسفه حق هگل - باز نویس حجت برزگر

سایت گلشن

Mar 20, 2005

سال 1384 مبارک

هدف ما
سال بعد



با مردم ایران
با مسعود رجوی
در ایران زمین

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران


وزارت اطلاعات, ايادي خود را از داخل و خارج كشور, براي توطئه عليه مقاومت ايران روانه پاريس مي كند

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران طي اطلاعيه اي خبر داد وزارت اطلاعات رژيم آخوندي گروهي از مزدوران خود را از داخل و خارج ايران در اواخر ماه مارس در فرانسه گردهم خواهد آورد تا در پاريس و شهرك اور سور اواز و برخي مناطق نزديك به اين شهرك به تجمع بپردازند. شوراي ملي مقاومت ايران, آزادي عمل جاسوسان و تروريستها و حقوق بگيران وزارت اطلاعات آخوندي در كشورهاي اروپايي, بخصوص در فرانسه را محكوم كرده و خواستار پايان دادن به اين رفتار كه در تعارض آشكار با قوانين كشورهاي اروپايي است, شد. در اطلاعيه تعدادي از اين مزدوران معرفي گرديدند.
پرونده و اسناد مزدوري بيشتر اين افراد مانند كريم حقي, مسعود خدابنده, محمدحسين سبحاني و ادهم طيبي, پيش از اين از سوي مقاومت ايران منتشر شده است.

روز 25اسفند آخوند يونسي كه از افشاي اقدامات مزدوران وزارت اطلاعات عصبي بود, در مصاحبه با شبكه1 تلويزيون رژيم گفت سازمان مجاهدين «رو به موت گذاشته است. در درون خودش بشدت دچار بحران شده, چند روز پيش صد نفرشان به ما پناهنده شدند... امروز گزارشهاي اينها را شنيدم واقعا متأثر شدم(وزیر اطلاعات ،جاسوسی و شکنجه متاثر شده!!! .قباحتش چیزی در حد خود رفسنجانی میباشد . اگر کمتر بود که وزیر جنایت و آدمکشی آنهم در جمهوری اسلامی نمیشد- خروش ملت). بشدت مورد شكنجه واقع شدند. مورد سوءاستفاده هاي مختلف واقع شدند كه من شرم دارم از بيان آنها. من امروز به معاونم دستور دادم كه اين جنايتها را سريع به عرض مجامع بين المللي برساند و ثبت شود و معلوم شود كه چه جنايتهايي اينها در عراق مرتكب شده اند. جناياتي كه در سركوب نهضت مردم عراق داشتند, در سركوب مردم كرد در سركوب شيعيان عراق داشتند.....».

مزدور كريم حقي كه بيش از 10بار در پرونده 17ژوئن مورد استماع قرار گرفته, از سال 1995در خدمت وزارت اطلاعات قرار دارد. در فوريه 2000 از سوي پليس امنيتي هلند بخاطر ارتباط با وزارت اطلاعات و دريافت پول از اين وزارتخانه مورد بازجويي قرار گرفت. اين مزدور دستوراتش را در سفر به ايران مستقيما از وزارت اطلاعات دريافت مي كند. او در دهه90 بارها در كشورهايي مانند تركيه و مالزي و تايلند و سنگاپور با مقامات وزارت اطلاعات ديدار داشته است.

مزدور سبحاني يك عامل نفوذي رژيم آخوندي در عراق بود. وقتي مأموريتش براي اقدامات تروريستي عليه مجاهدين لو رفت به ايران بازگشت. وي در سال 2002 از سوي وزارت اطلاعات به خارج اعزام شد.

مزدور خدابنده از اواسط دهه90 به خدمت وزارت اطلاعات در آمد. وي و همسرش در تهران و در كشورهاي شرق آسيا با مأموران وزارت اطلاعات بارها ديدار كرده اند. ما موريت آنها ارائة اطلاعات دروغ عليه مقاومت به مقامات, پارلمانترها و بويژه پليس كشورهاي اروپايي است. اين مزدور در سال97 نزد پليس انگلستان مدعي شد درآمدهاي يك مؤسسه خيريه ايراني در اختيار مجاهدين قرار مي گيرد, كه پس از چند سال تحقيقات, بطلانش به اثبات رسيد.

مزدور ادهم طيبي يك عامل ديگر اطلاعات است كه در سال2001 در بغداد در صدد قتل يكي از مجاهدين برآمد و با سرقت يك خودرو و سلاح و مقاديري پول به ايران رفت و سپس به اروپا فرستاده شد.

جای عکس های تمام قد این کوتوله های اطلاعاتی برای معرفی هر بیشترشان به ملت ایران در کنار اسمشان خالی میباشد- خروش ملت

مراسم چهارشنبه سوري به يك اعتراض ملي وتظاهرات سراسري تبديل شد


هم ميهنان,
جوانان مجاهد و مبارز,
در آستانه سال نو و در حالي كه رژيم آخوندي كليه ارگانهاي سركوبگر خود را در همه جا به حالت آماده باش كامل درآورده بود، فراخوان چهارشنبه سرخ و آتشين, با فرياد آزادي و شعارهاي شرر بار, در خرمن سياهي و تباهي رژيم آخوندي, به گُل نشست. موكب ارتش بهار و آزادي, از سوي ميليونها تن از مردم و جوانان گردنفراز, گرامي داشته شد. « همه كاوه ها » بپاخاستند و در« تهران و تبريز و رشت و مازندران و بندرعباس و مشهد و زاهدان و كرمان و اصفهان و سراسر ايران » پيروزي محتوم ملت ايران را بر رژيم ضد انساني ,ضد ايراني و ضد اسلامي آخوندي , نويد دادند. مراسم چهارشنبه سوري به يك اعتراض ملي عليه ديكتاتوري سياه آخوندي و به يك تظاهرات سراسري براي آزادي تبديل شد. تبريك به همبستگي ملت و تهنيت به رهبري مقاومت !
سایت شورای ملی مقاومت ایران

سایت همبستگی ملی

نشریه مجاهد شماره 724

نشریه مجاهد شماره 723

وزير اطلاعات رژيم از رابطه اما نيكلسون با وزارت اطلاعات پرده برداشت
آخوند يونسي وزير اطلاعات رژيم , در پي درج خبري در روزنامه كيهان تحت عنوان «يونسي و بي بي سي » در رابطه با اِما نيكلسون, , ناگزير پرده ها را كنار زد و فاش كرد اِما نيكلسون كه سالها با مجاهدين خصومت كرده وبر نامگذاري تروريستي آنها اصرار ورزيده است ,اين تلاشها را مشخصاً درارتباط با وزارت اطلاعات رژيم آخوندي بعمل آورده است .

پخش تراكت در حمايت از رئيس جمهور برگزيده مقاومت در تهران
در آستانه سال جديد صدها تراكت حاوي تصاوير و نوشته هايي از سخنراني هاي رييس جمهور برگزيده مقاومت در تهران و شهرستان ها توزيع گرديد. در اين گزارش تصاويري از برخي تراكت هاي توزيع شده در تهران را مشاهده مي كنيد.

سایت جوان سوسیالیست

لبنان
باز هم ميدان جنگ توده های تحت ستم با امپرياليزم و عيادی داخلی اش


جوان سوسیالیست شماره 24

تاریخ انقلاب روسیه
فصل دوم: روسیه تزاری در جنگ
فصل اول: ویژگی های رشد روسیه
لئون تروتسکی

Mar 19, 2005

هزاران دانشجو در شهر بصره در عراق، عليه بنيادگرايي رژيم آخوندي تظاهرات كردند

28اسفند 83- روز گذشته سايت اينترنتي صوت‌العراق گزارش داد دانشجويان و پرسنل دانشگاه بصره به تظاهرات پرداختند. دانشجويان در تظاهرات خود خواستار اخراج و طرد ”گروههاي طرفدار رژيم ايران و تحت حمايت مالي و معتوي اطلاعات پاسداران رژيم“ از بصره و زندگي مردم اين شهر شدند.
اين تظاهرات پس از آن رخ داد كه عده‌اي از عوامل وابسته به رژيم يك گروه از دانشجويان دختر را هنگام يك گردش علمي به بهانه خلاف شرع بودن اين گردش مورد ضرب و شتم قرار داده و 15نفر از آنها را مجروح كردند بطوريكه حال برخي از مجروحين وخيم گزارش شده است...

سایت ایران لیبرتی

Mar 18, 2005

سا ل نو مبا رک

بهاران وطن اسیرمان ایران خجسته باد

برگرفته از سایت طلیعه سپیده دمان

Mar 11, 2005

دزد قافله - سایت هنری توفیق عقیلی





ا سلاید شوی ارتش آزادی - سایت طلیعه سپیده دمان
کاری از م- خوشبو

چراغ حقيقت در طوفان کشمکش ها نخواهد ُمرد -همنشین بهار

در مورد کتاب « نه زیستن ، نه مرگ »

جُدا از ساخت ِقدرت که ظالم پرور است و با َرذیلت سازی امان نمیدهد در جامعه ، ِخرَد َورزی، نگرش انتقادی و بحث ِ« عقل نقاد » پا بگیرد ، شاه و شیخ ِدرون ِما نیز از « نقد » که درجوهره اش جز روشنگری و فضیلت و سنجش نیست و اساس ِمعرفت و عامل پويايي ست ، چیزی جز « رو کم کنی » و تهمت و افتراء نمی فهمد و به پیشداوری ( 1 ) متوسل میشود .
سایت کانون هنرمندان ایرانی در تبعید

درخواست شخصیتها و گروههای مدافع حقوق بشربرای محکومیت نقض حقوق بشر در ایران -ارسالی

آژانس خبری کورش

سایت کارگر سوسیالیست

چشم امید چپ گرایان کرُد به امپریالیزم نباید باشد

سایت جوان سوسیالیست

علل ناکارایی فمنیسم بورژوایی در دفاع از حقوق زنان
مصاحبه با دو زن کارگر
جنگ در اردوگاه خودی

Mar 8, 2005

تنها ره رهایی،راه مجاهدین(جنگ مسلحانه)است

این لینک را من از سایت همبستگی ملی گرفتم،مزدوری بنام معین برای سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان برای اعلام کاندیداتوری پست ریاست جمهوری آمده . توجه کنید به عکس چه گورا،یکی از اسطوره های مبارزه چریکی ومسلحانه که در دست دانشجویی میباشد.این علامت بارز و انکار نشدنی از حمایت نسل جوان و دانشجو از راه حل قهر آمیز و مسلحانه میباشد.اگر یادمان باشد، هواداران مجاهدین را به جرم افشاگری برعلیه مزدور اجاره ای علیرضا نوری زاده بشدت نکوهش میکردند،جلسه تشکیل دادند سمینار برگزار کردند ،در باب دمکراسی و تمرینش مدح ها گفتند و در فقدانش گریه و ناله ها سردادند، کسانی که از انقلاب قهر آمیز، ترسان و هوادار تمرین دمکراسی در خارجه بودند .کسانی حتی زدن گوجه گندیده و تخم مرغ رنگی به رئیس جمهور ارتجاع خاتمی را خشونت نام مینهادند.کجائید توده ایها؟کجائید خائنین اکثریتی که مردم را تشویق به شرکت در انتخابات ارتجاع در خارجه میکردید؟کجائید قلم به مزدان خارج کشوری که پشت تمرین دمکراسی گیر کرده بودید و به نیابت از نسل جوان و دانشجو ،مجاهدین را خشونت طلب نام مینهادید؟دیدید یکبار دیگر بور شدید. انقلاب زنده است و شما بوزینگان شرمساران تاریخ ایران زمین خواهید بود.امروز عکس چه گورا و فردا عکس مسعود رجوی فرمانده کل ارتش آذادیبخش ملی ایران را در دست ملت ایران خواهیم دید.

چند انتخاب از سایت دیدگاه

گفتگوى على ناظر با اسماعيل وفا يغمائى
بخش اول
بخش دوم


چهارشنبه سوری و سياست!! امير جواهري لنگرودي
فیلم "فحشاء در پُشت حجاب" و عِرق ملی ما ایرانیان ! پويان انصاري
فرياد رفراندم از وحشت انقلاب! فريبرز سنجري

Mar 6, 2005

ما میتوانیم و باید جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم

دولت فاشیستی سوریه هم مجبور شده نیروهایش را از لبنان بیرون بکشد.اگر قبول داشته باشیم که قابل فهم ترین زبان برای زورگویان همان سنبه زور میباشد،به دلایل عقب نشینی سوریه به مرزهای خود بدون کمترین اعتراض و واکنشی پی خواهیم برد .غول بی شاخ و دمی بنام آمریکا به منطقه آمده است .بنا به نیاز اقتصادیش و رقابت برای تسلط بر منطقه خاورمیانه در رقابت با اروپای متحد و ژاپن و همچنین حمایت از نورچشمیش دولت نژاد پرست اسرائیل.به بهانه وجود طالبان از افقانستان شروع کرد و ایستگاه بعدیش را عراق و صدام حسین قرار داد و الان به سوریه رسیده است . سوریه هم با توجه به ماهیت حکومتیش که همیشه از منطق چماق استفاده کرده بود در منطقه بسرعت این پیام زورگوی بزرگتر گرفت که این تو بمیری دیگه از اون تو بمیری ها نیست و اینجا دیگرخطر، خطر سرنگونیست و با توجه به تجربه شل کن ،سفت کن های دولت آمریکا با دولت سابق و به زور سرنگون شده عراق،نمیتوان خط عوض کرد و شاخه به شاخه شد . ولی از جنبه دیگر ،اگر به یادمان مانده باشد تجربه عراق به ما می آموزد که یک قدم عقب نشینی از موضع دست پائین قدم های بعدی را هم بدنبال خواهد داشت .یعنی تازه این اول کار دولت سوریه میباشد و شاید از همین الان باید فاتحه این دولت را خواند و نکته جالبتر اینکه این جریان عوض کردن حکومتها در منطقه دیر و زود دارد، ولی سوخت سوز ندارد و قبل از هر کسی جمهوری جنایتکاران آخوندی بعنوان پدر خوانده تروریسم جهانی، این پیام را تا آخر خوانده است و همانطوری که حکومت قذافی یکشبه مسیر باد را تشخیص داد و 180 درجه چرخید و سر تسلیم فرود آورد در مقابل زور، بشار اسد هم با توجه به ماهیت منافقانه پدرمدفونش حافظ اسد میتواند مانور بدهد و در برود از زور، ولی وای به حال حکومت آخوندی که با توجه به ماهیت تروریستی، عقب مانده و ارتجاعیش نخواهد توانست سالم از این ماجرا بیرون بیاید و نهایتا رودرروی زورگو تر از خودش قرار خواهد گرفت و اینجاست که نقش ما ایرانیان آشکار خواهد شد که خودمان سرنوشت خود در دست گرفته و مانعی بشیم در مقابل سناریو های تعیین و دیکته شده. یعنی نه مماشات و استمالت از حکومت آخوندی بوسیله اروپا ونه دخالت نظامی بوسیله آمریکا. ما میتوانیم و باید رژیم گرازان وحشی عمامه برسر را از اریکه قدرت پائین بکشیم، با اراده خودمان و بدست خودمان.ما ارتش آزادیبخش ملی ایران را داریم.ما شورای سر فراز ملی مقاومت ایران را داریم .ما رئیس جمهور دولت موقت و انتقالی، خانم مریم رجوی را داریم.. ما راه سوم را انتخاب کرده ایم و رهبران ذیصلاحش را هم داریم.ما سازمان مجاهدین خلق ایران را داریم، پس ما پیروزیم.

آخرین اخبا ر و رویدادها از سایت همبستگی ملی

رژيم مي گويد هرگز غني سازي را بطور دائم متوقف نخواهدكرد

رئيس كميسيون خارجي مجلس نروژ: انقلاب 1979 همچنان در ميان ايرانيان زنده است

گروهي از دانشجويان دانشگاه اصفهان انتخابات را تحريم كردند

واشنگتن پست: رژيم ايران حمايتي دربين مردم ندارد و با تهديد قيام روبروست

شوراي ملي مقاومت ايران از مجامع بين المللي مدافع حقوق بشر خواستار تلاش براي آزادي بلادرنگ خبرنگاران دستگير شده گرديد

سه روز هنر و فرهنگ بر ضد خشونت

انجمن هنر در تبعید برگزار می کند
سه روز هنر و فرهنگ بر ضد خشونت
چهارشنبه 9، چهارشنبه 23 وچهارشنبه 30 مارس 2005 از ساعت 00 : 14 در:

FIAP نهم مارس در:
30, rue Cabanis 75014 Paris, M° St. Jacques ou Glacière
Centre culturel La CLEF بيست و سوم مارس در:
21, rue La CLEF 75005 Paris, M°Censier .Daubenton
Halle Saint Pierre :در سي ام مارس
2, rue Ronsard 75018 Paris, M°Anvers
سينما، تئاتر، شعرخواني، روخواني نمايش، كنسرت رپ، ميزگرد و بحث و گفتگو
( همه ي برنامه ها به زبان فرانسه اجرا ميشوند).
ورود آزاد
تلفن: 16 20 42 45 01 و 07 68 12 09 06
E- mail :
artenexil@free.fr

براي آگاهي بيشتر در باره ي برنامه به سايت انجمن هنر در تبعيد به آدرس:
Site: http://www.artenexil.net مراجعه بفرمائيد.

سایت جوان سوسیالیست

جنگ در اردوگاه خودی!-رزا جوان

چه گوارا زنده است!-از: استوارت مونکتون -ترجمه و خلاصه از: سارا قاضی

Mar 5, 2005

مراسم چهارشنبه سوری و رژیم جمهوری اسلامی

این مراسم چهارشنبه سوری میرود تا یکی از دردسازترین مراسم برای جمهوری اسلامی شود.مجاهدین با صدور اطلاعیه ای مردم را تشویق به برگزاری هر چه باشکوتر این مراسم اصییل ایرانی کرده اند در جهت مخالفت با رژیم عمامه داران و از طرف دیگر هم جمهوری اسلامی با توجه به ماهیت مترجعانه و ضد ایرانیش از یک طرف و سرکوبگرانه اش از طرف دیگر به بهانه های مسخره سعی در محدود و تعطیل کردن این مراسم ملی را داشته است .مراسم چهارشنبه سوری میتواند یک 30 خرداد و18 تیر دیگری برای جمهوری اسلامی شود و من فکر میکنم این مراسم میرود تا تبدیل به کابوسی شود برای جمهوری اسلامی تا زمانی که در حاکمیت هستند با توجه به اطلاعیه بزرگداشت مراسم چهارشنبه سوری از سوی مجاهدین خلق ایران و راهکارهای رژیم در جهت جلوگیری از آن و طبیعتا پشت تمامی این محدودیت ها و نصایح،وزارت اطلاعات آخوندی میباشد که در رأسش جانور است باعمامه ای بر سرهمراه با پشم و عینک بنام یونسی.

Mar 4, 2005

دو انتخاب از سایت ایران لیبرتی

یاد بزرگمرد تاریخ ایران
رهبرنهضت ملی شدن نفت
دکترمحمد مصدق گرامی باد


رويــــــارويــــــيِ خــمـيــنــي و مجــــاهـــــدين
قسمت سوم
قسمت چهارم
قسمت پنجم
قسمت ششم
عبدالعلي معصومي

کدام آزادیخواه ، کدام راه حل - جمشید پیمان

سایت آفتابکاران

Mar 3, 2005

اطلاعیه های شورای ملی مقاومت ایران

ديدار سناتور ژان پير ميشل با رئيس جمهور برگزيده مقاومت

شركت رييس جمهور برگزيده مقاومت ايران در مراسم اهداي جايزه حقوق بشر نوين در مجلس سناي فرانسه

مماشات جويي دولتهاي اروپايي ملايان را به سخت تر كردن مواضع خود تشويق كرده است

ادعاي دروغ رژيم آخوندي مبني بر بازگشت «100 عضو مجاهدين از قرارگاه مجاهدين در عراق به ايران»

مصاحبه روزنامه ايتاليايي لااستامپا با رئيس جمهور برگزيده مقاومت

چند انتخاب از سایت همبستگی ملی

آسوشيتدپرس: يك گروه اپوزيسيون ايران ادعاي دولت سخت سر ايران در مورد بازگشت 100نفر از عراق به ايران را تكذيب كرد

شوراي حكام آژانس اتمي سازمان ملل خواهان شفافيت از سوي رژيم شد

محمود عباس روز چهارشنبه خواستار تشكيل يك كشور مستقل فلسطيني در اسرع وقت شد



كتاب بهاي انسان بودن نوشته اعظم حاج حيدري منتشر شد

نشریه مجاهد شماره 720
نشریه مجاهد شماره 719

انتخاب هایی از سایت دیدگاه

مهمترین مساله میهن ما وجود جمهوری اسلامی است محمد حسين دبيري

تو قلب بیگانه را می شناسی ، زیرا که در سرزمین مصر بیگانه بوده ای همنشين بهار

عبّاس شهریاری ، آن « مَرد ِ هزار چهره » - همنشین بهار

Mar 2, 2005

تحقیقات - سايت هنري توفيق


سایت طلیعه سپیده دمان

این صد نفر هم برای جمهوری اسلامی تنبون نمیشه

خبررا حتما خوانده ویا شنیده اید"بازگشت صد نفر از اعضای پیشین مجاهدین خلق به ایران"به چندین و چند دلیل به این خبر و نحوه ارائه آن اعتراض وارد میباشد.

1.چرا دقیقا 100 نفر و نه مثلا 99 نفر و نیم؟ چرا اینقدر دقیق(منو یاد به درک واصل شده های حزب چماقداران جمهوری اسلامی میاندازد که رژیم دجالان تعداد آنها را دقیقا 72 نفر اعلام کرده بود برای سوء استفاده از حماسه عاشورا ی امام حسین).

2.چرا این تعداد عضو پیشین خوانده شده اند؟و اصولا عضویت در سازمان مجاهدین مگر مانند عضویت در ویدئو کلاب میباشد که بعد از مدتی بتوان آن را فسخ کرد ؟باور کنید اگر سازمان مجاهدین میخواست چنین اعضایی داشته باشد یکی اینکه اینچنین انسجام تشکیلاتی نمیتوانست داشته باشد و دوم اینکه میتوانست یک سازمان 500 میلیون نفری(این یکی شوخی بود) باشد ویکی از آن عضو های پیشین هم مثلا میتوانست شارلاتانی بنام علی شمس باشد و اصولا و اصولا و اصولا مگر سازمان مجاهدین، حزب کمونیست کارگری و بقول بعضی ها کاغذی ویا کولیگری و حتی خارج کشوری و ...(هر چه خالی بند تر باشی از طرف مردم باهوش و نکته بین بیشتر لقب خواهی گرفت بدون هیچ شک و تردیدی) است که برای جمع کردن سیاهی لشکر هر کسی را یک مدال عضویت بر سینه نصب کنی بشرط اینکه خودش به تنهایی یک فتو کپی علی جوادی در جزء و حزب کمونیست کارگری در کل(خالی بند و تاریخ تحریف کن و انعطاف نشستن با سلطنت طلب و توده ای و اکثریتی و هر گونه جانوری را داشته باشی بدون کمترین خمی به ابرو و عرقی بر پیشانی) باشد.

3. و مگر اصولا ،قانونا،شرعاوعرفا میتوان حتی یکشب را با مجاهدین در قرارگاه هایشان سر کرد، نشست و برخواست کرد ،از غذایشان خورد و از آب شان نوشید و روی بسوی ایران تحت حاکمیت آخوند داشت. من قطعا و یقینا و مطمئنا میگویم نه ونه ونه و در این مورد میگوئیم مرغ یک پا داشت و دارد و خواهد داشت. عضو مجاهد خلق که جای خود دارد.کسانی که تنشان به تن مجاهدین خورده ،حتی خطور فکر رو کردن به قبله گاه آخوندی گناهی بس معصیت بار و کبیره و خیانتی است بس بزرگ ونابخشودنی به وجدان بشریت در ضمیر خود فرد رو کننده به جمهوری ننگین اسلامی ایران که بزرگترین جنایتکارشان خود خمینی ضد بشر بود(در فردای پیروزی انقلاب حتی اگر بشکل سمبلیک هم که شده، باید استخوانهای خمینی را از قبر بیرون کشید و محاکمه کرد بجرم جنایت بر علیه بشریت و انحراف تاریخ یک ملت بزرگ). مجاهدین و جمهوری اسلامی مانند دو عنصر کاملا متضاد هستند که یکی باید دیگری را خنثی کند و در کنار هم قرار نتوان گرفت.

4.یک مقایسه خیلی ساده از کارنامه 26 ساله گذشته مجاهدین بعنوان اولین ، بزرگترین ، تشکیلاتی ترین ، با برنامه ترین و فداکارترین مدعی سرنگونی رژِیم دجالان در ایران از یک طرف و رژیم جنگ و جنایت جمهوری اسلامی از طرف دیگر،حداقل میتوان اینرا را ثابت کرد که این نفرات رژیم دجالان هستند که باید رو بسوی مردم ایران کنند (مزدور بهنود،دلقک سید ابراهیم نبوی که امیدوارم جدت به کمرت بزند و سازگارا و عباس معروفی واین آخرینی که من خبر دارم یعنی عادل اسدی نیا و هزاران هزار بریده و پژمرده و پلاسیده و کنده شده از رژیم خمینی) آنهم بعد 26 سال خیانت.حال چرا مجاهدینی که کارنامه 26 سال مبارزه و رنج و شکنج را دارند و سرفرازانی هستند که بهترین هایشان را هدیه راه رهایی خلق کرده اند و هیچ گاه پشت به مردم ایران نکرده اند ،باید رو بسوی جمهوری اسلامی روند آنهم در زمانی که همه از کوچک و بزرگ ،سیاه و سفید ،عاقل و دیوانه،داخلی و خارجی به این نکته رسیده اند که رژیم جمهوری اسلامی بعنوان یکنوع طرز تفکر باید سرنگون شود و به زباله دان پرتاب .حال چه کسی باید رو بسوی چه کس دیگری آورد با علامت تسلیم.مطمئنا این رژیم خمینی میباشد که 26 سال میدان عمل داشته است در ایران و کارنامه مردودیش را سالهای پیش دریافت کرده است و هیچ تبصره و تک ماده اروپائی ،استعماری هم نمیتواند عصای زیر بقل شود وبرای مدتی بیشتر آن را سر پا نگه دارد.این صد نفر که جای خود دارند الان حتی خدای خود خمینی (شیطان رجیم) هم دیگر نمیتوان برایشان کاری کند.

با توجه به یک میلیون و 4 دلیل، جنگ مجاهدین با رژیم خمینی را مجاهدین خلق ایران خواهند برد. واین صد نفر نه برای فاطی تنبان میشود و نه رژِیم جمهوری اسلامی را از سرنوشت محتومی که همانا سرنگونی بدست ارتش آزادیبخش ملی ایران است،نجات خواهد داد.